Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelimme eilen uuden jumppapallon paalla ja sain elamani parhaimmat orgasmit. Monikossa. Nyt ei tarvi kuin kattoa palloa ni alkaa tekemaan mieli. Ja mina pidin itteani niin

Vierailija
30.11.2005 |

kuivana ja tylsänä..Hihii, mieskin on ihan innoissaan.Eikus jumppailemaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni kuin vatsalihasliikeitä tehdessä, paitsi kädet lattiassa. (Oikeita vatsalihasliikkeitä en ole vielä ennättäny tehä:))Ja mies oli polvillaan edessä. Siinä pysty tosi hyvin ite säätelemään nopeutta/syvyyttä.

Takaapäin ollaan silleen et oon ollu pallon päällä vatsallani, polvet maassa ja mies takana polvillaan. Kertokaa, jos keksitte muita asentoja!

Vierailija
2/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parasta on kun menen päälle selälleni selkä kaarella ja mieheni nuolee minua. Aivan ihana orgasmi. Ainut haittapuoli on, että minulta lirahtaa helposti silloin pikkusen pissaa., mutta onneksi mies ei ole siitä järkyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

litteä vatsa) ja minua antautuva asento muuten vaan. ;)

Vierailija
4/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ylipainoista miestäsi ' jumppapalloksi' ?

[color=red]

-Sαmβucα[color=orange] in flames

Vierailija
5/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana orgasmi. Ainut haittapuoli on, että minulta lirahtaa helposti silloin pikkusen pissaa., mutta onneksi mies ei ole siitä järkyttynyt.

Oletko ihan varma, että on pissaa? Musta tuo kuulostaa ejakulaatiolta, kun kerran ihana orkku kyseessä.

Vierailija
6/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vähän aikaa sitten pidin sinua hauskana kaikkine rajoittuneine kommentteinesi ja luinkin niitä ihan mielelläni, nyt on kuitenkin alkanut jo kääntyä ajatukseni säälin ja ignooramisen välimaastoon. Miten alistettu tai epävarma tai looseri mieli tuon nimimerkin takana todellisuudessa mahtaa elääkkään. Me normaalit voimme vain kuvitella sitä. Joka tapauksessa toivon kaikkea parasta sinullekkin, toivottavasti elämässäsi on muutakin jännitystä ja virikettä kuin tämä.

Vierailija
7/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä mennyt marraskuu tehnyt hyvää miehesi jokavuotiselle ' jumppapalloefektille' .. onneksi voit sentään ajatella minua..

suosittelen sinulle intensiivisistä origamien näpertelyä.. ja mielenrauhaa tuovaksi taustamusiikiksi Opethin

Atonement -biisiä..

[color=red]

-Sαmβucα[color=orange] in flames

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän