Tiesittekö muuten, että koko Suomessa ei näy samat TV-mainokset?
Kommentit (12)
mainostaa rovaniemen rengasliikettä täällä turussa...
on vähän edellä muita? Maali tulee jo siellä kun muualla vasta sihdataan niin siellä jo hurrataan.
Mä olenkin aina ihmetellyt miten telkkarista tulee niin paljon paikallisten liikkeiden mainoksia eikä ollenkaan kauempana olevien liikkeiden mainoksia.
Eli kyllähän tuon nyt tyhmempikin tajuaa.
Siis oikeastikko esim mtv3 näyttää eri mainokset eri puolilla suomea? Miten se on edes mahdollista? T yks tyhmä, jolle ei tätä ole opetettu äidinkielentunnilla.
kaverini ei tiennyt, että Tiiranlinna on tosi menomesta. :O Minä kun luulin, että se on vaan tyhmä. :( No, kaikkea oppii.
mainoksista on samoja, esim. tuotemainokset, mutta sitten on tietty määrä mainosaikaa paikallisille yrityksille myös. Jos jossain alueella on enemmän paikallisten yritysten mainoksia kuin muualla, niin sillä välin toisella alueella näytetään kanavan omia "mainoksia" esim. tulevista tv-ohjelmista.
Välillä ärsyttää, kun ois innoissa menossa ostamaan jotain mainostettua tuotetta ja sitten muistaa, että eihän tuo tarjous koske meidän kaupungin Prismaa/S-markettia :D
Siis oikeastikko esim mtv3 näyttää eri mainokset eri puolilla suomea? Miten se on edes mahdollista? T yks tyhmä, jolle ei tätä ole opetettu äidinkielentunnilla.
Suomessa on eri alueilla pilvin pimein eri antenni- ja kaapeliverkon lähettimiä, joihin voidaan syöttää toisistaan riippumattomia ohjelmia, vaikka siis mainoksia.
Esim. antenniverkon ohjelmat lähetetään radiomastoihin kiinnitetyistä laitteista, eikä yhden radiomaston vaikutusalueen säde ole kuin ehkä joitain kymmeniä kilometrejä.
Mä oon aina luullut, että Itäkeskusta mainostetaan myös utsjokelaisille..
musta erityisen loogista on se, ettei lähialueen yritykset mainosta paikallisia palveluitaan koko maassa vaan lähialueen asukkaille.
on peruskoulussa äidinkielentunnilla kuunnellut.