Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Facebookista voi katsoa, ketkä kaikki on käyneet omalla sivulla?

Vierailija
25.10.2012 |

Kertoisko joku joka on ollut kauemmin siellä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulut vaikka ryhmään "meidän suvun serkut" ja olet kurkannut sinne kirjoitettuja päivityksiä kommentoimatta mitään, sinun käyntisi näkyy siellä ryhmän omilla sivuilla.

Ei siitä mitään julkista ilmoitusta tule koko Facebookisi etusivulle tai oman profiilisi seinälle tyyliin "Titta kävi lukemassa sivustoa Meidän suvun serkut"

Ne on ihan Sivut nimellä.

Vierailija
22/28 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muuten onnistuu kaikkien näkeminen jotka ovat sivullasi käyneet viimeksi, mutta en muista miten se tehtiin. jotenkin koodailemalla. näin kerran kaverini tekeväni sen tempun ja ruudulle tuli fb-osoitteita, jotka liitettiin hakuriville ja se vei suoraan sen ihmisen profiiliin, joka oli viimeksi proffassani käynyt. eli SE ON MAHDOLLISTA, mutta en osaa tehdä sitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että näkeekö esim. henkilö X minun vierailleen hänen profiilissaan, jos en ole hänen kaverinsa? Oon kauhee kyylä ja nyt panikoin.. :D

Ihan samaa mietin minäkin! Jos siis käyn stalkkaamassa jonkun vanhan poikaystävän tai baaritutun facesivut, niin saako se tietää siitä jotenkin?

Muistelen nähneeni ainakin kuvien yhteydessä sellaisen listan, jossa lukee kuvan nähneen nimen.

Ja kyseessä siis sellaisen henkilön profiili, joka on avoin kaikille (en ole hänen FB kaverina)

Vierailija
24/28 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä muuten onnistuu kaikkien näkeminen jotka ovat sivullasi käyneet viimeksi, mutta en muista miten se tehtiin. jotenkin koodailemalla. näin kerran kaverini tekeväni sen tempun ja ruudulle tuli fb-osoitteita, jotka liitettiin hakuriville ja se vei suoraan sen ihmisen profiiliin, joka oli viimeksi proffassani käynyt. eli SE ON MAHDOLLISTA, mutta en osaa tehdä sitä itse.

MITEN???

Vierailija
25/28 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN???

Tämäkin on kusetusta. Tällä kikalla saa kyllä esiin listan kavereiden id-numeroista, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ketkä katsovat profiiliasi ja kuinka usein.

Vierailija
26/28 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin ideahan menis ihan plörinäksi, jos olisi mahdollista nähdä ketkä on katsoneet profiiliasi. Useimpien mielestä ihmisten profiilien salakyttääminen on fb:n parasta antia - jos sitä ei voisi tehdä, harvempi käyttäisi koko sivustoa. Se ei ole Facebookille firmana lainkaan eduksi, sillä mitä enemmän käyttäjiä ja mitä kauemmin he viipyvät, sitä enemmän mainostajilta voi veloittaa. Eli tälläistä ominaisuutta ei tule koskaan. Ketju on vanha joten toivon, ettei kukaan enää vuonna 2015 usko että olisi jotenkin mahdollista nähdä omat stalkkaajat.

Vierailija
27/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/28 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luon facebooksivun ja julkaisen siellä videoita ja päivityksiä, näenkö ketkä videon tai kuvan klikanneet auki?