Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni mainostaa pitävänsä blogia

Vierailija
25.10.2012 |

jota päivittää n.4 kk välein ja aina muutaman lauseen päivityksillä. Vaikuttaa hänestä olevan vain niin hienoa sanoa kirjoittavansa "muoti"blogia... hohhoijaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse blogia? Onko sellaisen pitäminen oikeasti kivaa? Tuleeko hirveä hinku siihen, että lukijoita on saatava hinnalla millä hyvänsä?

Vierailija
2/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo sen takia ettei mulla olisi tarpeeksi usein mitään mielenkiintoista kirjoitettavaa. Nykyään taitaa jotkut ajatella ettet ole olemassa, jos et kirjoita blogia. Ja tässäkin tapaukessa ärsyttää juurikin että on perustettu blogi ilmeisesti vain,jotta voidaan sanoa että kirjoitan muotiblogia. Vaikkei sitä sitten oikeasti jakseta kirjoittaa. No, koko muijan elämä on kyllä yhtä esittämistä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo sen takia ettei mulla olisi tarpeeksi usein mitään mielenkiintoista kirjoitettavaa. Nykyään taitaa jotkut ajatella ettet ole olemassa, jos et kirjoita blogia. Ja tässäkin tapaukessa ärsyttää juurikin että on perustettu blogi ilmeisesti vain,jotta voidaan sanoa että kirjoitan muotiblogia. Vaikkei sitä sitten oikeasti jakseta kirjoittaa. No, koko muijan elämä on kyllä yhtä esittämistä muutenkin.

Vierailija
4/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa enimmäkseen mun käsin tehtyjä töitä ja sitten kaikkea mitä teen lapsen kanssa... tykkään, mutta en himoitse. Ei kauheasti seuraajia, mutta yllättävältä taholta oon saanu kävijöitä :)

Kesällä en päivittäny juuri olenkaan, mutta nyt syksyllä taas suht usein.

Vierailija
5/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, kuka sun blogia on käynyt lukemassa?

Vierailija
6/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla ole mikään hinku saada kauheasti lukijoita. Kiva että lukijoita on ilmaantunut ja ennen kaikkea sellaisia joiden kanssa voi vaihtaa ajatuksia samasta aihealueesta. Koska saman henkiset ihmiset kaiketi tykkää lukea samoista asioista. Muotiblogit mua ei kiinnosta enkä sellaista todellakaan itsekään kirjoita. Aika kaukana siitä. Ja minä tykkään kirjoittaa ja valokuvata, siinä on mulle tarpeeksi perustetta pitää blogia. Päivitän tosin noin kerran viikossa koska kirjoitettavaa on niin "usein".

Vierailija
7/7 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näen miltä sivuilta mun blogiin on tultu linkin kautta

t. ´bloggari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi