Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?

Vierailija
25.10.2012 |

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Kommentit (494)

Vierailija
301/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää palsta osottaa kuinka tyhmiä jotkut voi vaan olla! :D

Vierailija
302/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te apinat että se maailmanloppu tulee?

Tai että joku "jumala" tekee sitä ja tätä?

1. Jos tulisi meteoriitti jouluna,se olisi huomattu vuosia sitten... -.-

2. Ei voi tulla sellaista veden paisumusta, joka hukuttaisi koko maailman?

3. Minkä takia uskotto pässit jumalaan?

4. Inkojen kalenteri jatkuu miljardeja vuosia eteenpäin.

5. Voitte vaikka hukuttaa itsenne sitten jouluna jos uskotte tähän aiheeseen.

Kiitos.

Kaikki papithan luterilaisessa kirkossa nyt saarnaavat tuosta lähestyvästä maailmanlopusta, niin ei tässä kyllä uskalla jättää uskomatta maailmanloppuun 21.12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Ei voi tulla sellaista veden paisumusta, joka hukuttaisi koko maailman?

3. Minkä takia uskotto pässit jumalaan?

4. Inkojen kalenteri jatkuu miljardeja vuosia eteenpäin.

5. Voitte vaikka hukuttaa itsenne sitten jouluna jos uskotte tähän aiheeseen.

Kiitos.

Etkö ole älynnyt, että ihmiset heittellee läppää koko ajan?

Vierailija
304/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tajuta, että täältä löytyisi vertaistukea tämän vaikean asian käsittelemiseen.

Itse havahduin tähän maailmanloppuun oikeastaan vasta kesällä, kun kaveri soitti pienessä sievässä ja itki puhelimessa ahdistustaan. Menin kuuntelemaan kaverini murheita ja hän kertoi, että oli laittanut lapset mummolaan hoitoon ja mies on työmatkalla ja hänen oli nyt tehtävä päätös kuinka kertoa asiasta lapsilleen. Yritin lohduttaa kaveriani sanoen, että hänellä sentään on jälkipolvea jolle kertoa asiasta, toista se on minulla, lapsettomalla sinkulla.

Keksin pari päivää tämän koskettavan tapaamisen jälkeen laittaa seuranhakuilmoituksen deittipalstalle, ettei minun tarvitse kohdata maailmanloppua yksin. Muutaman kanssa olen käynyt treffeillä, mutta tuntuu, että he ovat vähän turhan huolettomia tapauksia, aivan kuin lähestyvä maailmanloppu ei heitä hetkauttaisi ollenkaan.

Lopetin myös salilla käymisen, kun ajattelin, että mitä sitä maailmanlopun lähestyessä tekee tiukilla pakaroilla ja olen ruvennut syömään epäterveellisemmin ja nautin jokaisesta mäkkärimätöstä täysin rinnoin.

Olen aika levollisin mielin, paikoitellen jopa unohdan, että maailmanloppu on tulossa.

Vierailija
305/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisivat antaa numeron kallonkutistajalle xDDD

Vierailija
306/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

asteroideja pyyhkii maan ohi tuon tuosta, eikä niitä ole havaittu joskus kuin joku viikko aiemmin. Esim. muistaakseni nyt helmikuussa ohittaa taas yksi maan, lähempää kuin jotkut satelliitit, tämäkin taisi löytyä viime vuonna vain pari viikkoa aiemmin kuin ohitti. Jossain välissä jo maalattiin kauhukuvia, että se voisi ehkä osuakin.

Viime vuonna taisi mennä aika monta asteroidia. Joku tällainen isompi osuessaan aiheuttaisi tsunamin, tai ehkä jopa pölypilven, joka pimentäisi auringon.

Pienestä tämä on kiinni, ystäväiseni.

Ja muuten, minä olen ateisti, en usko että jumalilla on paljonkaan tekemistä maailmanlopun kanssa. Jolleivät ne ole ufoja.

Vierailija
307/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisivat antaa numeron kallonkutistajalle xDDD

Yksi tapailemistani miehistä vannoo ikuista rakkautta ja suunnittelee kesähäitä, kun rassukalle ei ole kukaan kertonut, että maailmanloppu on tulossa.

Hyvänä tuossa asiana tuossa voisi pitää sitä, että tähän ikuiseen rakkauteen olisi helppo uskoa, kun enää vajaa kuukausi aikaa, niin ei ehdi alkuhuumakaan haihtua.

Vierailija
308/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonstroitiin tuossa miehen kanssa lapsille että mitä käy kun tiputtaa lasisen kultakalamaljan (jossa kala sisällä) lattialle ja jättää siihen. Selitimme että malja on maapallo ja me olemme kaloja. Itku tuli mutta lapset ymmärtävät nyt paremmin mitä kuolema tarkoittaa, kun aikaisemmin ei ole lähipiirissä näitä kuolemantapauksia ollut. Ollaan myös osteltu lapsille viime aikoina paljon enemmän kaikkea nyt kun vielä voi, ettei tule sitten liian negatiivinen kuva maailmanlopusta.

Vierailija
309/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme yhdessä viimeisen aterian ja sen jälkeen kokoonnumme eteiseen veisaamaan Esaias Paappasen "Laulaos vierahas lähteneeksi" -teoksesta valittuja veisuja.

Olemme harjoitelleet tätä etukäteen joitakin kertoja. Tilaisuudesta tulee harras.

Vierailija
310/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopusta ollaan kerrottu, että Isä Jumala ottaa meidät taivaaseen. Olen myös muistuttanut lapsille, että hyvästelevät isänsä sitten kunnolla etukäteen, koska isä on menossa helvettiin.

Munkin täytynee hyvästellä pari henkilöä.

Vierailija
311/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tästä maailmanlopusta viime keväänä. Ajattelin että noh, onhan tässä vielä yksi kevät ja yksi kesä aikaa. Kerroin lapsille, että maailma on rajallinen, talvella se sitten loppuu. Lapset kyselivät että mitä sen lopun jälkeen tulee. Sanoin että sitten meitä ei ole enää. Me ollaan ihan pois. Lapset 2v, 5v, 6v ja 9v ottivat sen ihan hyvin. He olivat vähän huolissaan että mitä meidän mopsille käy kun meitä ei enää ole. Lohdutin että mopsiakaan ei ole sitten enää, ei se jää yksin, se kuolee myös kuten me. Viitisen minuuttia tihrustettiin yhdessä siinä räsymatolla ja halattiin toisiamme. Sitten päätimme tehdä suunnitelman, eihän maailmanloppu tule vielä tänään!

Otin ison lainan ja vietimme mahtavan mökkikesän. Reissasimme ympäri Suomea ja kolusimme kaikki huvipuistot ja puuhamaat läpi. Lapset saivat kaikean haluamansa. Heillä oli upea kesä.

Kun syksy alkoi ja luonto muuttui, tajusimme aikamme tulleen. Katselemme iltaisin ihania muistoja kesältä. Se oli upea kesä. Tämän avulla jaksamme kituuttaa nämä viimeiset viikot tuhoa odottaen. Lapseni ovat valinneet juhlapuvut itselleen. Olen ostanut meille jo valmiiksi ruumisarkut. Ne toimitetaan meille ensi viikolla. Asetan ne vintille. 21.12.2012 puemme uudet juhlapukumme päälle, rukoilemme yhdessä, halaamme toisiamme ja kiitämme toisiamme siitä, että saimme viettää nämä vuodet yhdessä. Sitten käymme makaamaan arkkuihimme. Odotamme siinä sitten sitä räjähdystä. Olemme kuivaharjoitelleet jo pahvilaatikoilla mutta odotamme innolla ihan oikeita ruumisarkkuja, ne ovat tietenkin jokaiselle mieleiset, on samettisisustusta ja timattia ja vaikka mitä pitsiä, jokainen sai valita mieleisensä.

Testamenttia ei tarvitse tehdä kun eihän tänne kukaan jää eikä minulla ole mitään testamentattavaa kuin tuo jättivelka ja vuokratalo.

Vierailija
312/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa voi olla niin monta sellaista, jotka ottavat kaiken ihan todesta?

Siis hyvää päivää!

Ihan mahtava ketju, kiitos hyvistä nauruista.

Vierailija
313/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lopu mihinkää, nyt alkaa 13. kausi ja kausia on yhteensä 20. Vähä sama asia on käymässä kuin 31.12.1999 kun vaihtui vuosituhat.

Vierailija
314/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin kellonaikaan se tulee? onko tilaisuus ajoitettu Mexicon aikavyöhykkeen mukaan? mayoillahan oli tapana keskipäivällä kaivaa sydämet rintakehästä joten se olisi suomenaikaa n klo 21.00 illalla.

Vierailija
315/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan tosissaan??? =O Mitäs 22.12 selitätte lapsillenne?

ai mäkun luulin et se maailman loppu tulee 12.12. 2012

Kui nii 21.12???

Kuka hemmetti on ilmoittanu väärät päivämäärät??? se on 20.12.2012, hömelöt, ja lopunajan viivätykset mukaan lukien ni virrat katkeaa noin klo: 20.12.35 ku ei voi kaikkia virtoja yhtäaikaa katkaista, palaa muuten sulakkeet....ja sitte ei kellään oon kivaa.

Vierailija
316/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatteko te että maailman tuho tulee tänä vuonna ja kaikki räjähtää vauvanne päät räjähtää kuin kananmunat seinään

Vierailija
317/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kalenterissa ei ensinnäkään ole sanottu MITÄÄN maailman loppumisesta. Siinä sanottiin että "Uusi aika alkaa 21.12.2012" tai jotain tuon tapaista. Ja muutenkin ne Mayat ei ole laskenut karkauspäiviä mukaan. eli jos otetaan 7000 vuoden karkauspäivät, niin sen olisi pitänyt olla jo vuosia sitten.

Vierailija
318/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, en olisi uskonut, että täältä löytyy näinkin paljon näitä hieman yksinkertaisempia ihmisiä, jotka pilaavat hauskan trollin näillä "Ettekö apinat ymmärrä, että mitään maailmanloppua ei ole tulossa" -viesteillään. Itsellä on ollut unelmana tehdä aina hulppea Hollywoodmainen pankkiryöstö ja meinaan toteuttaa sen ennen maailmanloppua. Jos sattuisin jäämään kiinni, en vankilassa ehtisi aikaa muutamaa päivää kauempaa kuitenkaan viettää, joten kyllä se on sen arvoista ;D

Vierailija
319/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tietty on että täällä on varmaan molemmin puolin ihmisiä jotka ottavat koko keskustelun noin tosissaan.

Vierailija
320/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ja jälkeen maailmalopun :D

kumpaan joukkoon Sinä kuulut?

Surullisinta tietty on että täällä on varmaan molemmin puolin ihmisiä jotka ottavat koko keskustelun noin tosissaan.