Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
Kommentit (494)
Toivottavasti te ette ole tosissanne, kiitos kummiskin nauruista :)
Menemme hyvissä ajoin ennen maailmanloppua kellariin. Siellä on jo patjat ja viiden vuoden tarpeiksi pussikeittoja. Koko perhe on harjoitellut aseenkäyttöä, koska moni selviytyjä haluaa varmasti apajille.
mitäs nyt ko oon ihan unohtanut ja lapsille puhuttu kuinka 24 luukkua aukastaa kalenterista ja sit pukki tulee,ja lahjatki melkein kaikki jo ostettu,voiskohan ne palauttaa viellä kauppaan :O
Luuletteko te apinat että se maailmanloppu tulee?
Tai että joku "jumala" tekee sitä ja tätä?
1. Jos tulisi meteoriitti jouluna,se olisi huomattu vuosia sitten... -.-
2. Ei voi tulla sellaista veden paisumusta, joka hukuttaisi koko maailman?
3. Minkä takia uskotto pässit jumalaan?
4. Inkojen kalenteri jatkuu miljardeja vuosia eteenpäin.
5. Voitte vaikka hukuttaa itsenne sitten jouluna jos uskotte tähän aiheeseen.Kiitos.
voisin vaikka veikata et 99.9% näistä kommenteista täällä on täyttä sarkasmia :D
Eihän teistäkään kukaan tarvitse rahaa maailmanlopun jälkeen, joten voitte mulle ihan vapaasti lähettää kaikki joutavat rahanne.
nyt kun maailma loppuu tässä ollaan lasten kanssa vedetty piriä viimiset pari viikkoa. suunnitelmissa siirtyä heroiiniin piakkoin.
Kannattaa aloittaa edellisenä päivänä (20.12.) niin kova Joulun juhlinta koko porukalla että siinä ei yhtä maailmanloppua huomaa jos sellainen sattuu siihen väliin tunkemaan.
ottakaa tuonne yhteyttä! http://www.tampere.fi/terveyspalvelut/mielenterveys/sairaalat.html
Päivän nauruannos tuli täällä täyteen:) Itse kuulun niihin "hihhuleihn" jotka uskovat Jumalaan ja siihen että loppu tulee kun se tulee. Toisinsanoen hetkenä jolloin kukaan ei sitä oota. Joten tod.näk.loppu ei tule 21.12 päivä.
Tämä ketjuhan on trollia, kyllä minä sen tajuan. Olisi vain hauska tietää montako kommentoijaa oikeasti viesteissä on vai onko muutama ihminen kirjoittanut huvittavan ketjun keskenänsä:)
Itsehän aion avata omasta suklaakalenterista ne luukut päinvastasessa järjestyksekkä ni se on sit vähä niinku maailmanlopun kalenteri.
kaiken laisia ihmisiä täällä SUOMESSAKIN asuu :DDDDDD kiitti vuoden naurusta! :)
inkojen kalenteri loppuu siihen. mutta olen kuullut huhun, että kalenterin jatko-osa on löydetty, eikä sitä loppua ilmeisesti nyt sitten tulekaan.
Inkojen kalenterissa ei ole karkauspäiviä joten inkakalenterin mukaan me eletään jo 2013 vuotta. Kaikki on vaa huijausta!
Tuo mayojen uusi aika tarkoittaa ufojen tuloa. Se on sitten toinen asia, onko se hyvä vai paha!
Maailma ei lopu, vielä, se muuttuu, mutta mihin suuntaan, se on auki.
Minä näin unta jossa oudot alukset lensivät ympäri pihaa. Sitten näin leijuvan ison kellon. Mietin siinä, nytkö se tulee.
Mutta silloin oli kesä, ja tietyistä merkeistä mietin, ettei ihan pian. Mm. metsää oli kasvanut pellolle, jossa sitä nyt ei ole. Toisaalta lapseni eivät vaikuttaneet vanhemmilta kuin nyt.
Uskon silti, että ensi kesään on aikaa ainakin. Mutta ehkä ufot näyttäytyvät nyt jo hiljalleen.
Me alettiin varautua tähän jo kesällä. Saatiin ihan hyvänkokoinen asuntolaina ja ollaan nyt käyty parit etelänmatkat koko suvun kesken ja ukolle ostettiin mersu :) Voi sitä ilmettä kun pääsi ensimmäisen kerran rattiin. Netistä löydettiin sitten joulukalenteritkin joista puuttuu viimeiset luukut niin ei tarvinnut alkaa askartelemaan.
Lapset oli ensin vähän paniikissa kun kerrottiin asiasta ja itki tosi paljon :( Mutta kyllä se sitten helpotti ja ollaan miehen kans aina oltu sitä mieltä että lapset ansaitsee kuulla totuuden. Joulupukki paljastettiin jo kun olivat kolmevuotiaita. Lapset ei kyllä hirveesti enää nykyään puhu, mutta sehän on vain kypsyyden merkki. Ja parasta on että enää ainakaan ei itketä :-) Koulusta otettiin lapset pois pari kuukautta sitten ja kylläpä olivat siitä iloisia. Vähän kavereita ikävä mutta niitä kyllä Taivaasta sitten löytyy uusiakin. Mummille järkättiin insuliinia tutun hoitajan kautta, ei tarvi raukan yksin kestää maailmanloppua sairaalassa.
Siunausta kaikille ja hyvää joulunodotusta, tänä vuonna se tuleekin sitten vähän aiemmin :-)
tuntuu että on tarve tuhlata kaikki rahat ni voin antaa tilinumernon ni mulle saa siirtää :)
Ootteko te sekasin vai kuvittelenko mä vaan ?!? Siis toihan on niiiin paskaa mitä te jauhatte!!!! Oikeesti "aikuiset" ihmiset jaksaa jauhaa jostain "mailmanlopusta" ehkä se tulee mut kuule me ollaan jo hetki kasvettu horsmaa täällä kun se tulee tapahtumaan et hei viettäkää hyvä joulu ja ostakaa niille lapsillenne niitä lahjoja vaan ei toi oo mistää kotosin tollanen vtun pelleily!!!
Itse olen 26 -vuotias yksinhuoltajaisä ja satanisti. Meillä ei oikeen nuo jeesusteluhommat kiinnosta. Kerroin meidän pikku Kaarlelle (4v.), että tulee kuolemaan tässä kolmisen viikon päästä sattuneesta syystä. Itsehän olen sujut sen kanssa ja niin on Kaarlekin.
lähettekö kaljalle 22.12.2012? Vai makaatteko teiän arkuissanne? Vitun hömelöt