Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?

Vierailija
25.10.2012 |

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Kommentit (494)

Vierailija
281/494 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Mites siellä joulun järjestely sujuu ku ei se maailma loppunutkaan?

Ehkä pikkasen kiireellä pitää hommata joulujutut ellette sitten viettäny sitä etukäteen ;)

AP:lle ois varmaan paras joululahja lahjakortti psykiatrille :D

Vierailija
282/494 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden mukaan maailmanloppu tapahtuukin 23.12

Tuon kun olisin tiennyt, niin en olisi tänään siivonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/494 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE ootte ihan sekasin!!!! Kannattaa välillä käydä tarkistuttamassa tuo pään kunto, onko jo ihan laho. Ei vit*u!

Vierailija
284/494 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen kalenterihan loppui 21.12.12. Harva kuitenkaan tietää todellista syytä kalenterin lopulle. Vastoin yleistä käsitystä, se ei loppunut maailmanlopun takia. Vaan siksi, että kalenteria väsännyt intiaani päätti juuri tässä kohdassa lähteä pitämään tupakkataukoa. Vahingossa hän kuitenkin poltteli muutakin kuin tupakkaa. Elämä suistui raiteitaan, eikä hän kyennyt jatkaa työtään. Hätäpäissään keksi hätävaleen maailmanlopusta, etteivät naapurit saisi tietää totuutta kaenterinteon loppumiselle.

Vierailija
285/494 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen kalenterihan loppui 21.12.12. Harva kuitenkaan tietää todellista syytä kalenterin lopulle. Vastoin yleistä käsitystä, se ei loppunut maailmanlopun takia. Vaan siksi, että kalenteria väsännyt intiaani päätti juuri tässä kohdassa lähteä pitämään tupakkataukoa. Vahingossa hän kuitenkin poltteli muutakin kuin tupakkaa. Elämä suistui raiteitaan, eikä hän kyennyt jatkaa työtään. Hätäpäissään keksi hätävaleen maailmanlopusta, etteivät naapurit saisi tietää totuutta kaenterinteon loppumiselle.

Vierailija
286/494 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei ottanut tätä tosissaan... gj, oli hieno trolli vaihteeksi :D hauska luettavaa

Vierailija
287/494 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloss olen vielä vaikka ois pitänyt kuolla noin 5 kuukautta sitten. :DD

Vierailija
288/494 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei tässä mitään maailmanloppua tullut :'D

Vierailija
289/494 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä rahat kunnon ruokaan

meillä syödään vain makaronivelliä tai maustettua kuumaa vettä

kaikki rahat meni maailmanloppu bileisiin ja nyt näiden kauheiden lainojen maksuun kun se ei tullutkaan.

Vierailija
290/494 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän on turhaa huijata lasta kun se mene 4luokkan hänelle kerrotaan miten lapsi tehdän Elikä lapsia tehdän tekemällä

Vierailija
291/494 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tosissaan nähdä sen, kun jesse tulee avaruusaluksellaan ja huutelee, jotta nyt ois tämä tempauksen aika, jotta olokaapas höveliä ja siirtykää tänne siirtosäteen alle...

Vierailija
292/494 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ryyppäät, varastat ja kulutat kaikki rahasi! Eihän sillä enää ole väliä, kun maailmanloppu tulee...

Vierailija
293/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun pelle, mahtaa elämä iskee ja kovaa ku lankee 200k maksuun, kun maailmanloppu tulekkaan ja lapset on tyhmiä kun vasemman jalan saappaat kun eivät ole koulua käyneet... vaan jos on tuollaiset vanhemmat, kuin annat viestistäsi ymmärtää nii heidän/teidän ÄO:nnehan on suoraan verrattavissa koiran paskaan

Vierailija
294/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lapsille kerro mitään etukäteen, ovat sitten niin levottomia ja häiritsevät valmisteluja. Näkyyhän se tässä ketjussakin, kuinka lapset ja teinit ovat hermostuneet kun aikuiset keskustelevat tästä.

Minä olen jo imuroinut seinät, pessyt saunan ja puhdistanut liesituulettimen suodattimen. Tässähän on enää alle neljä viikkoa H-hetkeen, ja haluan, että kaikki on silloin tip top.

Vierailija
295/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta tämän ketjun myötä, että 21.12.2012 on tosiaan ihan ovella jo. Tätä se on kun aika vaan valuu käsistä.

Ihmettelinkin, miten sain niin helposti joululomaa loppiaiseen saakka. 21.12. on vielä työpäivä. :( Mitä teen, jäänkö itse saikulle vai tuleeko lapselle "vatsatautia"?

Vierailija
296/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin maaliskuussa 420000e asuntolainan ja olen matkustellut koko vuoden =)

Ei tässä mitää häviä!!!

Vierailija
297/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopusta ollaan kerrottu, että Isä Jumala ottaa meidät taivaaseen. Olen myös muistuttanut lapsille, että hyvästelevät isänsä sitten kunnolla etukäteen, koska isä on menossa helvettiin.

Munkin täytynee hyvästellä pari henkilöä.

Vierailija
298/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD hahahhaah kiitos pelastit illan (;

Vierailija
299/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te apinat että se maailmanloppu tulee?

Tai että joku "jumala" tekee sitä ja tätä?

1. Jos tulisi meteoriitti jouluna,se olisi huomattu vuosia sitten... -.-

2. Ei voi tulla sellaista veden paisumusta, joka hukuttaisi koko maailman?

3. Minkä takia uskotto pässit jumalaan?

4. Inkojen kalenteri jatkuu miljardeja vuosia eteenpäin.

5. Voitte vaikka hukuttaa itsenne sitten jouluna jos uskotte tähän aiheeseen.

Kiitos.

Vierailija
300/494 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhosit juuri elämäsi, ole onnellinen.