Mitä pidät tästä mekosta?
Kommentit (16)
mutta en pidä valkoisesta yläosasta.
vähän tuollainen vintage-henkinen, mikä on aina iso plussa.
Värit eivät ole omaan makuuni, ja hintakin hieman korkea noin heppoisen oloiselle luomukselle.
Sopii pitkälle ja hoikalle naiselle, muille ei.
Sitä en kyllä osaisi sanoa, missä tuollaista käyttäisi... ei ole oikein pikkujouluinen eikä kesäinen eikä kovin juhlavakaan. Vaatii ainakin kauniit asusteet, jos meinaa jossain "paremmassa" tilaisuudessa käyttää.
Malli on todella kaunis, mutta noita värejä en itse osaisi käyttää. Itse voisin valita tuon mallisen mekon iltapuvuksi, kunhan värit olisivat "juhlavammat".
Jos siis tarpeeksi pitkä, niin että helma tulee reilusti kenkien päälle. Alaosan väri on kyllä aika jäätävä. Oisko kuitenkin kirkkaampi livenä ?
ja tulee kyllä aika uskonnollinen meininki mieleen. Epäseksikäs loimi.
ja tulee kyllä aika uskonnollinen meininki mieleen. Epäseksikäs loimi.
Seksikät = paljastava, eikö?
Minusta tuo oli sen verran seksikäs kuin nyt julkisella paikalla käytettävän vaatteen tarvitsee olla. Paljastaa kauniit käsivarret ja suikaleen selkääkin koko matkalta.
Seksikäs pukeutuminen ei ole sitä, että tissit hyllyy keskustelukumppanin naamassa kiinni.
mulle turhan laimeat värit, pliisu ja vanhanaikainen malli.
Mutta voin kuvitella että jonkun luonnolliseen väritykseen ja tyyliin tuo voi olla hyvin asustettuna tosi kivakin mekko. Vaikka jollekin punertavatukkaiselle jolla on hillitty, hieman retro tyyli.
Kullanvaalea pitkä tukka, pisamia.
Perhejuhliin ajattelin tätä mekkoa. Itse pidin siitä kovasti. Suurta suosiota se ei saavuttanut, mutta näin vähän epäilinkin. Amissi en ole. :)
ap
Kullanvaalea pitkä tukka, pisamia.
Perhejuhliin ajattelin tätä mekkoa. Itse pidin siitä kovasti. Suurta suosiota se ei saavuttanut, mutta näin vähän epäilinkin. Amissi en ole. :)
ap
Tulee sellainen herkkä ja hillitty vaikutelma. Laita ihmeessä jos tykkäät itse tuosta! Se on niin erilaista mikä kellekin sopii ja toimii, riippuu sekä omasta ulkonäöstä ja värityksestä että persoonasta.
itse voisin kuvitella sen jonkin hollywood-tähtösen päällä, pitkällä ihmisellä ja asustettuna voisi näyttää arvokkaaltakin.
Itselläni näyttäisi rumalta koltulta.
Miten ne mekot maksaa jopa 1000€?
ja aika tylsä. En innostuisi jos vaimoni käyttäisi.
Alaosasta kyllä tulee jotenkin verhot mieleen.
itse voisin kuvitella sen jonkin hollywood-tähtösen päällä, pitkällä ihmisellä ja asustettuna voisi näyttää arvokkaaltakin.
Itselläni näyttäisi rumalta koltulta.
sopisi ihan täydellisesti varmasti.
Mutta mua aina vähän ihmetyttää nämä kyselyt jossa vierailta ihmisiltä kysellään että onko tämä hyvä mekko vai ei. Jokainen sitten vastaa omasta näkökulmastaan, siitä mikä itselle sopii ja mistä itse tykkää, mutta kun se ei kerro mitään siitä mikä oikeasti kysyjälle sopii.
Loppujen lopuksi kun se mekko tai asu itsessään ei ole niinkään tärkeä hyvältä näyttämisessä (ellei nyt ihan supernoloja ylilyöntejä ole kuten tosi huorahtava tai ihan kummallinen vaate) vaan se että puku ja sen kantaja yhdessä muodostavat harmonisen kokonaisuuden - jossa ihmisen persoona, ulkonäkö ja vaate viestivät samanlaista viestiä ja tyyliä. Sama vaate voi olla yhden päällä supertylsä ja toisen päällä juuri täydellinen. Esim. jos minä tummatukkainen, oliivi-ihoinen ja vähän rajun tyylinen nainen laittaisin päälle tuon mekon, minä näyttäisin vaisulta ja mekko kummallselta ankealta roikolta. Mutta jonkun kullanvaalean tai punatukkaisen, klassisentyylisen ihmisen päällä se voi olla aivan upea, esim. vaikka keskiaikatyylisten korujen vaikka pronssiset Kalevalat tms kanssa.
väristä en tykkää yhtään.