Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajilla varmaan kauheat paineet pysyä laihoina

Vierailija
25.10.2012 |

kun pitää niitä asukuviaan räpsiä ja saa sitten joka päivä tutkailla omia virheitään oikein olan takaa.

Uskon, että suurimmalla osalla näistä muotibloggaajista on joku syömishäiriö tai muuten vain pakkomielle saada itsestään täydellisen näköinen. Mulle ainakin riittää, että näen peilistä omat läskini saati että pitäisi kuvata itseään joka päivä ja pistää kuvat kaikkien katsottavaksi. Vähemmästäkin tulee huono itsetunto.

Oletko bloggaaja ja onko sinulla kauheat ulkonäköpaineet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, kuvaan myös asukuvia. Ennen bloggaamista mulla oli ihan muista asioista johtuvia ulkonäköpaineita ja ahdistusta siitä, että olen ylipainoinen, mutta ei enää. Paino on putoamassa koko ajan, mutta ennen kaikkea pääkoppa on kunnossa.

Vierailija
2/3 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin, kuin vain painon suhteen vaikuttaa jo ikävästi elämään. Sitähän väistämättä tekee valintoja sen perusteella, miltä ajattelee oman elämänsä lukijoiden silmissä näyttävän.

Mutta tuo kuvaaminen sinänsä voisi tehdä meille kaikille hyvää. Ei siis niin, että niitä kuvia laittaisi kaiken kansan nähtäväksi, mutta että itselle tulisi realistinen käsitys omasta vartalosta, ja että sen hyväksyisi vikoineen päivineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä hoikkana pysy jos syö sen verran kuin kuluttaa. Olenkin jo pitkään ihmetellyt, miksi ihmiset syövät ruokaa enemmän kuin tarvitsevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme