Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotkan surmajuttu

Vierailija
24.10.2012 |

on surullinen. 13v tytär kirjoittaa blogissaan tapahtumista laajemminkin ja on laittanut vanhempiensa kuviakin mukaan. Fiksusti kirjoittaa, tosin taitaa olla vielä sokkitilassa eikä edes tajua mitä on tapahtunut, oikeasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juttu

Vierailija
2/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat olivat eronneet. Lapset asuivat äidillään. Isä oli masentunut. Äiti tapasi uuden miehen. Isä alkoi mustasukkaisuudessaan uhkailemaan ex-vaimoaan lastensuojelulla, koska nainen oli liian omistautunut uudelle miehelleen eikä lapsille muka ollut enää aikaa. Sitten tilanne kärjistyi ja mies tappoi ensin ex-vaimonsa ja sitten itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli lapsetkin onnelliseksi, kun äiti seurasi omia tunteitaan ja bongasi uuden miehen.

Siinä jäi lapset orvoiksi.

Vierailija
4/4 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli lapsetkin onnelliseksi, kun äiti seurasi omia tunteitaan ja bongasi uuden miehen.

Olet varmaan samanlainen riippakivi kuin mun exäni. Niin kauan hän antoi mun olla rauhassa, kunnes huomasi, että minähän olen löytänyt elämäni rakkauden. Sen jälkeen alkoi uhkailu ja ls-ilmoitusten tekeminen.

Kun ihminen on eronnut, on hänellä oikeus rakastua eron jälkeenkin. Sairas on se paskapää, joka murhaa toisen mustasukkaisuuksissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi