Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä vaivaa ihmisiä jotka eivät katso naisporukan yhtä osallistujaa ollenkaan silmiin?

Vierailija
24.10.2012 |

Eivätkä puhu kuin keskenään. On vaikea osallistua keskusteluun kun yhtä ihmistä(minua) ei kukaan edes katso vaikka ollaan saman pöydän ääressä.

Ainoastaan emäntä välillä ja yksi äiti-ihminen.

Minä uskallan katsoa ihmisiin silmiin.

Olenko niin huomaamaton, yhdentekevä vai onko se tahallista että yksi jätetään sivuun?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ovat haukkuneet sinua selän takana ja eivät kehtaa katsoa päin

B) ovat keskenään tuttuja, mutta sinä olet vieraampi, ja ovat sitten innostuneita keskustelemaan keskenään / eivät halua olla tunkeilevia sinua kohtaan

Kun ekan kerran kävin tulevassa anoppilassa, olin hyvin hämmentynyt, kun nämä myöhemmin hyvin sydämellisiksi osoittautuneet miehen sukulaiset eivät juuri tervehtineetkään, jatkoivat vain omaa juttuaan. He eivät halunneet "käydä päälle" etten tuntisi oloani tukalaksi - yrittivät olla kohteliaita. Tunsin oloni epätoivotuksi... Onneksi sittemmin heistä on tullut hyvin läheisiä :)

Vierailija
2/2 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ovat haukkuneet sinua selän takana ja eivät kehtaa katsoa päin

B) ovat keskenään tuttuja, mutta sinä olet vieraampi, ja ovat sitten innostuneita keskustelemaan keskenään / eivät halua olla tunkeilevia sinua kohtaan

Kun ekan kerran kävin tulevassa anoppilassa, olin hyvin hämmentynyt, kun nämä myöhemmin hyvin sydämellisiksi osoittautuneet miehen sukulaiset eivät juuri tervehtineetkään, jatkoivat vain omaa juttuaan. He eivät halunneet "käydä päälle" etten tuntisi oloani tukalaksi - yrittivät olla kohteliaita. Tunsin oloni epätoivotuksi... Onneksi sittemmin heistä on tullut hyvin läheisiä :)

Varmaan b. Ovat tuttuja keskenään ja asuvat samalla paikkakunnalla. Kiva kuitennkin kun se emäntä huomioi minuakian ja se eräs äiti uskaltaa katsoa minua ja jopa ottaa kontaktiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi