Ai hitto että tekisi mieli harrastaa seksiä (varatun) työkaverini kanssa
Joo, saa kivittää. Mutta kun mies on kiva, mukava, komea - minkäs teet. Hemmetti.
Kommentit (31)
älä riko miehen parisuhdetta ja perhettä!!
Tämä trollisi on yhtä huono, kun se iltapäiväinenkin.
älä riko miehen parisuhdetta ja perhettä!!
mutta voithan sen tehdä. Pääasia ettei siitä ruveta virittämään mitään "suhdetta". Itselläni oli yksi hauska pano samanlaisessa tilanteessa, ja sen jälkeen paluu arkeen. Kukaan ei tiedä, eikä se tule toistumaan.
Sepä se! Äkkiähän siinä käy niin, että töissä tutustuu paremmin, sitten lounastellaan ja ja...
Hmm, ei tämä mikään trolli ole - miksi olisi?
Joo, en halua rikkoa kenenkään parisuhdetta. Vaikka kai sitä jokainen omista teoistaan vastaa (=mies vastatkoon vaimolleen, minä en).
Minunkin olisi tänään tehnyt mieli harrastaa seksiä tapaamani miehen kanssa. En nyt vaan ole yksiavioisimmista päästä, minkä minä sille voin. En siis harrastanut, mutta mieli kyllä teki.
Minunkin olisi tänään tehnyt mieli harrastaa seksiä tapaamani miehen kanssa. En nyt vaan ole yksiavioisimmista päästä, minkä minä sille voin. En siis harrastanut, mutta mieli kyllä teki.
eikö mies ollut kiinnostunut sinusta?
että tekee jotain, daijut. Sen kun menette tekemään, älkää täällä itkekö.
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten?
mutta voithan sen tehdä. Pääasia ettei siitä ruveta virittämään mitään "suhdetta". Itselläni oli yksi hauska pano samanlaisessa tilanteessa, ja sen jälkeen paluu arkeen. Kukaan ei tiedä, eikä se tule toistumaan.
Sepä se! Äkkiähän siinä käy niin, että töissä tutustuu paremmin, sitten lounastellaan ja ja...
Hmm, ei tämä mikään trolli ole - miksi olisi?
Joo, en halua rikkoa kenenkään parisuhdetta. Vaikka kai sitä jokainen omista teoistaan vastaa (=mies vastatkoon vaimolleen, minä en).
vai mikä saa haluamaan?
Joo, saa kivittää. Mutta kun mies on kiva, mukava, komea - minkäs teet. Hemmetti.
eikö mies ollut kiinnostunut sinusta?
Mitähän palkan suuruudella on tekemistä tämän kanssa, kun ihminen tuntee vetovoimaa toista ihmistä kohtaan? Harmi joo etten ole tuollainen näivettynyt puolikuollut katkera haahka.
eikö mies ollut kiinnostunut sinusta?Mitähän palkan suuruudella on tekemistä tämän kanssa, kun ihminen tuntee vetovoimaa toista ihmistä kohtaan? Harmi joo etten ole tuollainen näivettynyt puolikuollut katkera haahka.
eikö oma mies riitä? Vai miksi oikein himoitset varattua? Entä jos hänellä onkin sinua parempi kotona? Osa flirttaa ihan mukavikseen ja sinä menit lankaan...
Mutta itse olen se varattu ja mies eronnut. Mutta hotti ja itsellä käy hormoonit ylikierroksilla.
Mättääkö joku omassa parisuhteessasi? Onko mies vanhempi / nuorempi kuin sinä?
Näettekö päivittäin? Eli mitähän seuraavaksi tapahtuu?:)
eikö mies ollut kiinnostunut sinusta?Mitähän palkan suuruudella on tekemistä tämän kanssa, kun ihminen tuntee vetovoimaa toista ihmistä kohtaan? Harmi joo etten ole tuollainen näivettynyt puolikuollut katkera haahka.
eikö oma mies riitä? Vai miksi oikein himoitset varattua? Entä jos hänellä onkin sinua parempi kotona? Osa flirttaa ihan mukavikseen ja sinä menit lankaan...
No selkeästi ei ihan riitä, ja mistä minä tiedän mitä hänellä on kotona. Tai ehkä, siis ehkä osaan olla vain keskivertoa rehellisempi ihminen kun näin anonyymina tänne kirjoittelen. Mitä sitten? Vetovoimaisia ihmisiä on. Pitäisikö kieltää ettei ole?? Ikävää jos sulla ei ole kykyä sitä havaita, tai jos sulle ei kukaan osoita kiinnostustaan.
eikö oma mies riitä? Vai miksi oikein himoitset varattua? Entä jos hänellä onkin sinua parempi kotona? Osa flirttaa ihan mukavikseen ja sinä menit lankaan...Minusta toki ollaan kiinnostuneita:) tiedän sen oikei hyvin. Tiedän olevani viehättävä...
No selkeästi ei ihan riitä, ja mistä minä tiedän mitä hänellä on kotona. Tai ehkä, siis ehkä osaan olla vain keskivertoa rehellisempi ihminen kun näin anonyymina tänne kirjoittelen. Mitä sitten? Vetovoimaisia ihmisiä on. Pitäisikö kieltää ettei ole?? Ikävää jos sulla ei ole kykyä sitä havaita, tai jos sulle ei kukaan osoita kiinnostustaan.
Mietin vain puuttuuko sinulta jotain kun himoitset varattua?
Palkan suuruus nyt kuuluu tähän ihan yhtä lailla kuin sialle otsatukka.
Siivooja, joka ihastuu ja himoitsee jokaista joka vilkaisee vähän.
mutta voithan sen tehdä. Pääasia ettei siitä ruveta virittämään mitään "suhdetta".
Itselläni oli yksi hauska pano samanlaisessa tilanteessa, ja sen jälkeen paluu arkeen. Kukaan ei tiedä, eikä se tule toistumaan.