Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viikko viikko huoltajat

Vierailija
24.10.2012 |

Minulla 9 ja 11 vuotiaat lapset, jotka isällään joka toinen viikko. Isällä ei autoa ja olen useasti löytänyt itseni tilanteesta, missä kuskaan lapsia isän viikolla paikasta toiseen (esim harrastukset). Teen tämän lasten vuoksi, mutta pikkasen on alkanut nyppimään tämä järjestely. Mitä olette mieltä? Jatkanko joustamista vai mitä teen. En ole ihan täysin vakuuttunut isän tavasta hoitaa lapsia muutenkaan, mutta olen katsonut joitain asioita läpi sormien koska lapset ovat iloisia ja onnellisen oloisia.

alan vaan itse väsymään jatkuvaan venymiseen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähinnä tulee mieleen, että mitä toi venyminen käytännössä on? Joudutko ajelemaan paljon ylimääräistä vai onko kyse ajasta vai mistä? Minun näin lähivanhempana on ihan joka viikko vietävä poikaa reeneihin vähintään 5 kertaa eikä kukaan pidä sitä mitenkään omituisena, en minäkään. Lasten on mielestäni saatava harrastaa ja vanhempien ongelma on se mahdollistaa eikä lapset voi harrastaa vain joka toinen viikko. Jos kyse ei ole siitä, että harrastus on taloudellisesti aivan mahdoton kustantaa esim. yksinhuoltajalle.

Pyydä exää maksamaan osa bensoista, jos se on se ongelma. Jos kyse on vain omasta ajasta, niin tervetuloa joukkoon, saamme sitä omaa aika sit ehkä 10 vuoden päästä, kun lapseton isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi