Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, haluan eroon tästä ihastuksen tunteesta!

Vierailija
24.10.2012 |

Ensinnäkin siksi, koska tiedän, ettei meidän "suhteesta" tulisi mitään, koska mies on naimisissa. Tätä en kuitenkaan tiennyt, ennen kuin olin jo TODELLA ihastunut.

Toisekseen, koska tuntuu, että nolaan itseni täysin hänen silmissään, mm. yritän hakeutua tilanteisiin, jossa hän mahtaisi olla yms. Tiedän, epätoivoista, mutta minkäs teet! :( Iltaisin huomaan olevani täysi idiootti, kun alan miettimään tätä tilannetta.

On vaan jotenkin niin vaikea päästää irti tästä ihastuksesta/ihastuksen tunteesta häntä kohtaan. En ikinä kuitenkaan menisi flirttailua pidemmällä hänen kanssaan, sillä hän on varattu. Näen häntä aina vilaukselta viikottain ja mietin häntä päivittäin. Tuntuu, että olen jotenkin jumittunut tähän tilanteeseen, en tiedä odotanko häneltä sitten jotain elettä, että sitten se riittäisi ja jättäisin hänet rauhaan vai mitä.. En kuitenkaan usko, että tämä johtuu siitä, että hän on varattu ja ihastus lopahtaisi, kun hän eroaisi, koska tämä ihastus alkoi jo ennen kuin tiesin hänen olleen varattu.

Miten pääsen tästä tunteesta eroon?? Oon ihan toivoton tiedän, mutta pienikin lohtu sana riittäisi.. Kellään kokemuksia tällaisesta? Meneekö tämä ollenkaan ohi? :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kommentoida tähän mitään, jos ei halua, varsinkaan jos sieltä tulee tommosta soopaa kuin sulta.

"Ei tarvi kommentoida, jos ei haluu", mutta kun minä haluan ja kommentoin. Jos et ole trolli, olet joko todella nuori tai todella tyhmä.

Jos haluat eroon jostakin tunteesta ja se häiritsee, on pakko hakea apua. Jos taas haluat, että joku vastaa tunteisiisi, niin sitten teet sen mukaiset toimenpiteet. Tajuatko? Ei se tunne mitään tee vaan sinä.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Ja tajuan kyllä, mitä tällä viestillä haet. Ja mikä tässä on niin vaikeaa, niin varmaan mä ite oon tässä se ongelma, kun tää tunne ei katoa, kun en uskalla tehdä mitään/tiedä mitä pitäisi tehdä..

Pyydä kahville tai lounaalle. Pyydä FB-kaveriksi. Lähetä sähköpostia. Sanot vain, että "mun on nyt pakko kertoa, että olen tosi ihastunut sinuun". Sillä se selviää. Jos hän on kerran flirttaillut sinulle, niin tuskin hän siitä loukkaantuu. Jos on fiksu, niin sanoo kohteliasti, että pitää sinusta, mutta ei halua enempää. Jos haluaa, niin sitten sen mukaan edetään, mikäli haluat ottaa riskin varatun kanssa.

Vierailija
22/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaistu nyt sen verran, että hakeudut hänen seuraansa kun siltä tuntuu. ei sun tarvitse kuitenkaan mitään suuria tunnustuksia tehdä. kohde varmasti vaistoaa lämpimät tunteesi ja vastaa niihin sitten tavallaan.

eikä maailma kaadu siihen, jos ihastus ei olekaan molemminpuolista. ihastuksen tunteet voivat myös herätä hitaasti, joten älä heittäydy epätoivoon jos heti ei ala tapahtua suuria käänteitä. varsinkin jos hän on varattu.

luulen, että tilanteestasi syntyy vielä jotain, tule sitten kertomaan tänne olinko oikeassa..

ajattele positiivisesti ja anna ihastuksen virrata läpi kun kohteen seuraavan kerran näet.

tuollaiset tuntet ovat niin ihania ja toisaalta selittämättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-kaveruus vois olla hyvä ja helppo tapa aloittaa..

Kiitos tosi paljon rohkaisevista ja kannustavista kommenteista! :) Ja ehkä tänne vois tulla kertomaan, jos jotain alkaa tapahtua :D Hui, nyt tää tuntuu jo niin todelta. Ei kai tässä lopulta kovin pahasti voi käydä.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän