Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, haluan eroon tästä ihastuksen tunteesta!

Vierailija
24.10.2012 |

Ensinnäkin siksi, koska tiedän, ettei meidän "suhteesta" tulisi mitään, koska mies on naimisissa. Tätä en kuitenkaan tiennyt, ennen kuin olin jo TODELLA ihastunut.

Toisekseen, koska tuntuu, että nolaan itseni täysin hänen silmissään, mm. yritän hakeutua tilanteisiin, jossa hän mahtaisi olla yms. Tiedän, epätoivoista, mutta minkäs teet! :( Iltaisin huomaan olevani täysi idiootti, kun alan miettimään tätä tilannetta.

On vaan jotenkin niin vaikea päästää irti tästä ihastuksesta/ihastuksen tunteesta häntä kohtaan. En ikinä kuitenkaan menisi flirttailua pidemmällä hänen kanssaan, sillä hän on varattu. Näen häntä aina vilaukselta viikottain ja mietin häntä päivittäin. Tuntuu, että olen jotenkin jumittunut tähän tilanteeseen, en tiedä odotanko häneltä sitten jotain elettä, että sitten se riittäisi ja jättäisin hänet rauhaan vai mitä.. En kuitenkaan usko, että tämä johtuu siitä, että hän on varattu ja ihastus lopahtaisi, kun hän eroaisi, koska tämä ihastus alkoi jo ennen kuin tiesin hänen olleen varattu.

Miten pääsen tästä tunteesta eroon?? Oon ihan toivoton tiedän, mutta pienikin lohtu sana riittäisi.. Kellään kokemuksia tällaisesta? Meneekö tämä ollenkaan ohi? :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei elää moisen vaimon kanssa. Eikä ole pakko,onneksi.

Vierailija
2/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätä ihastusta on nyt kestänyt niin kauan, kuin ollaan tunnettu, eli n.10kk :/ Tiedän, ettei häntä kannata nyt enää ajatella, mutta tää on vaikeeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin sanoa että kyllä se menee ohi, mutta enpä sanokaan.

Sorry, nyt en kyllä tiiä enää mitään:)

Vierailija
4/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samoilla sanoilla oli viikko tai kaksi sitten aloitus tästä...

Vastaan samalla tavalla kuin silloin: Ei ole vaarallista tai väärin olla ihastunut, ei edes varattuun. Ihastuminen on vain tunne. Sinä päätät, johtaako se puoleltasi toimintaan vai ei.

Huokaus.

Vierailija
5/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tästä on jo joskus keskusteltu jossain, mutta mä kirjotan tänne kyllä nyt ekaa kertaa. Joo tosiaan 10kk jo kestäny.. Luulin, että menis ohi ajan kanssa, mut ei näy tunteet muuttuvan :/

Vierailija
6/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tästä on jo joskus keskusteltu jossain, mutta mä kirjotan tänne kyllä nyt ekaa kertaa. Joo tosiaan 10kk jo kestäny.. Luulin, että menis ohi ajan kanssa, mut ei näy tunteet muuttuvan :/

Ihastuminen on vain tunne, mutta yleensä ihan positiivinen. Miksi siitä pitäisi päästä eroon?

Vierailija
7/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kohta varmaan nolaan itseni ja näytän varmaan tosi epätoivoiselta. Ja eipä tää oo kivan tuntusta, kun tiedän, ettei meidän välillä tule tapahtumaan mitään.. :/

Vierailija
8/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kohta varmaan nolaan itseni ja näytän varmaan tosi epätoivoiselta. Ja eipä tää oo kivan tuntusta, kun tiedän, ettei meidän välillä tule tapahtumaan mitään.. :/

tai sitten vain "nolaat itsesi" eipä taida paljon vaihtoehtoja olla.

Vierailija
9/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa kuin ap, ihastus ei hellitä vaikka ei taida olla molemminpuolista.on kestänyt vuoden jo.

yritä nauttia tuntemuksista, vaikka tiedän että voi olla yhtä piinaa kun mitään ei tapahdu.

ole avoin ja rohkea tunteidesi kanssa, ehkä kosmos johdattaa teidät yhteen, jos niin tarkoitettu on.

(ja kuten tuosta edeltävästä lauseesta voitte päätellä: ihastuminen on sekoittanut mun pääni täysin.)

käytä hyviä tunteita muiden ilahduttamiseen jos et voi purkaa niitä ihastuksesi kohteeseen. hyvät teot palaavat sinulle takaisin joskus.

toivottavasti saat tunteillesi vastakaikua :) kyllä varatutkin voivat löytää uuden ihastuksen, eikä siinä ole mitään pahaa jos niin käy.

onnea matkaan

Vierailija
10/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa kuin ap, ihastus ei hellitä vaikka ei taida olla molemminpuolista.on kestänyt vuoden jo.

yritä nauttia tuntemuksista, vaikka tiedän että voi olla yhtä piinaa kun mitään ei tapahdu.

ole avoin ja rohkea tunteidesi kanssa, ehkä kosmos johdattaa teidät yhteen, jos niin tarkoitettu on.

(ja kuten tuosta edeltävästä lauseesta voitte päätellä: ihastuminen on sekoittanut mun pääni täysin.)

käytä hyviä tunteita muiden ilahduttamiseen jos et voi purkaa niitä ihastuksesi kohteeseen. hyvät teot palaavat sinulle takaisin joskus.

toivottavasti saat tunteillesi vastakaikua :) kyllä varatutkin voivat löytää uuden ihastuksen, eikä siinä ole mitään pahaa jos niin käy.

onnea matkaan

Vierailija
12/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä "tiedän"/epäilen, että kun olen hakeutunut sellaisiin tilanteisiin missä hän saattaisi olla, että hän varmasti kohta arvaa mistä on kyse.

Ja kiitos viestin 14 kirjoittajalle! Oli ihanan rohkaiseva viesti, taitaa olla ainoa tähän mennessä. Ehkä mun pitäis suunnata nää tunteet johonkin muualle, jos tää menis ohi joskus.. Nyt vaan tuntuu niiin vaikeelle. :/

Vierailija
13/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä "tiedän"/epäilen, että kun olen hakeutunut sellaisiin tilanteisiin missä hän saattaisi olla, että hän varmasti kohta arvaa mistä on kyse. Ja kiitos viestin 14 kirjoittajalle! Oli ihanan rohkaiseva viesti, taitaa olla ainoa tähän mennessä. Ehkä mun pitäis suunnata nää tunteet johonkin muualle, jos tää menis ohi joskus.. Nyt vaan tuntuu niiin vaikeelle. :/

Vierailija
14/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kommentoida tähän mitään, jos ei halua, varsinkaan jos sieltä tulee tommosta soopaa kuin sulta.

Vierailija
15/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että siihen ei auta oikein mikään, jos tilanne junnaa paikallaan.

a) Joko sanot hänelle suoraan, että mistä on kyse, ja hän kieltäytyy kohteliaasti ja sitten ne tunteetkin laimenevat koska konkretisoituu se, että haaveilet turhaan. Ilmeisesti kuitenkin saat jotain vastakaikua/flirttiä, koska homma on kestänyt noin pitkään?

b) Sanot, että olet ihastunut, ja hän sanoo myöskin olevansa ja sitten etenette seuraavaan pisteeseen.

C) Tulee joku muu, johon ihastut ja joka on tavoitettavissa, ja joka on vielä enemmän kuin vain päiväuni, jolloin tälläiset mahdottomat rakkauden kohteet alkavat näyttää omastakin mielestä typeriltä.

d) Jos olet itse varattu, kerro omalle puolisollesi, että tunnet vetoa toiseen. Se vie jännityksen pois (tosin se siirtyy todennäköisesti sinne kotipuoleen).

Muita vaihtoehtoja en oikeastaan keksi. Tilanne ei itsestään laukea.

Vierailija
16/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaarallista siinä on, jos ihastuksesi kohde huomaa, että pidät hänestä?

jos et siis muuta kuin ole ystävällinen ja osoita että pidät hänestä, on vaikea kuvitella että joku siitä loukkantuisi. todennäköisesti kohde on imarreltu saamastaan huomiosta.

jos kiinnostus ei ole molemminpuolista niin sekin selviää sinule pian kun tyoimit hieman asian eteen.

osoita siis ihastuksesi ja anna hänelle mahdollisuus reagoida siihen. hullua häpeillä myönteisiä tunteita.

muista että elämä on lyhyt ja ihastuksen tunteita herättä lopulta harva ihminen.

puss puss :)

Vierailija
17/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kommentoida tähän mitään, jos ei halua, varsinkaan jos sieltä tulee tommosta soopaa kuin sulta.

"Ei tarvi kommentoida, jos ei haluu", mutta kun minä haluan ja kommentoin. Jos et ole trolli, olet joko todella nuori tai todella tyhmä.

Jos haluat eroon jostakin tunteesta ja se häiritsee, on pakko hakea apua. Jos taas haluat, että joku vastaa tunteisiisi, niin sitten teet sen mukaiset toimenpiteet. Tajuatko? Ei se tunne mitään tee vaan sinä.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
18/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se flirttailu on ollut molemminpuoleista. Ja itselläni ei ole puolisoa/mies ystävää.

Niin jos tämä tilanne ei tästä helpotu, niin kai jotain pitää tehdä. Vois ottaa noista sinun ohjeista oppia, jos vaikka auttaisikin..

Vierailija
19/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaarallista siinä on, jos ihastuksesi kohde huomaa, että pidät hänestä?

jos et siis muuta kuin ole ystävällinen ja osoita että pidät hänestä, on vaikea kuvitella että joku siitä loukkantuisi. todennäköisesti kohde on imarreltu saamastaan huomiosta.

jos kiinnostus ei ole molemminpuolista niin sekin selviää sinule pian kun tyoimit hieman asian eteen.

osoita siis ihastuksesi ja anna hänelle mahdollisuus reagoida siihen. hullua häpeillä myönteisiä tunteita.

muista että elämä on lyhyt ja ihastuksen tunteita herättä lopulta harva ihminen.

puss puss :)

Näitä sun vastauksia kun lukee, niin oikeesti tuntuu, että vois rohkaistua kertomaan tälle ihastukselleni mitä tunnen häntä kohtaan.. Jos vaan olisin niin rohkea, tai keräisin sit vaan tarpeeksi rohkeutta. :)

Vierailija
20/23 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvi kommentoida, jos ei haluu", mutta kun minä haluan ja kommentoin. Jos et ole trolli, olet joko todella nuori tai todella tyhmä.

Jos haluat eroon jostakin tunteesta ja se häiritsee, on pakko hakea apua. Jos taas haluat, että joku vastaa tunteisiisi, niin sitten teet sen mukaiset toimenpiteet. Tajuatko? Ei se tunne mitään tee vaan sinä.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Ja tajuan kyllä, mitä tällä viestillä haet. Ja mikä tässä on niin vaikeaa, niin varmaan mä ite oon tässä se ongelma, kun tää tunne ei katoa, kun en uskalla tehdä mitään/tiedä mitä pitäisi tehdä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi