Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko ex:lle ostaa isänpäivälahja??

Vierailija
24.10.2012 |

Mielestäni ei kuulu mutta mieheni ex ostaa tai leipovat jotain yhdessä miehelleni. Siis ymmärrän että lapset leipoo ja tekee mutta ex??

Noh siinähän aina leipoo ym:)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun on minun ja lasten leipoma kakku ja sitten on tämä ex:n leipoma kakku:) Eli huumorilla mennään..

ap.

Vierailija
2/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun on minun ja lasten leipoma kakku ja sitten on tämä ex:n leipoma kakku:) Eli huumorilla mennään..

ap.

Miks sunkaan pitäs sille leipoa kakku. Eikös se ole lapsien hommaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ostaa tai leipoo lasten vuoksi,eli että lahja tulee ikäänkuin lapsilta, ehkä he pyytävät. Lapsille on niin tärkeää, että he saavat antaa isille lahjan,mutta kun niillä ei itsellä ole rahaa ja eiväthän he pääse yksin kauppaankaan. luulisin että tästä kyse.

Minä en ole antanut exälle mitään lahjoja,ei tulis mieleenkään. Pitkin hampain olen antanut tytölle vitosen joskus että voi ostaa isälleen lahjan, karkkipussin tms.ja auttanut ostossa.

Vierailija
4/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat sen verran pieniä, että eivät vielä voi yksin mitään ostaa tai leipoa, niin auttaisin heitä muistamaan isäänsä.

Lapsettoman naisen ei tarvitse muistaa exää isänpäivänä. Ei myöskään silloin, jos lapset on niin isoja, että voi ajatella heidän itse hoitavan asian itsenäisesti.

Vierailija
5/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan antavat yleensä äitien- ja isänpäivänä itsetehtyjä herkkuja ja askarteluja.

Vierailija
6/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä lapselle itselleen on todella tärkeää saada muistaa isää isänpäivänä, samoin kuin äitiä äitienpäivänä.

Katson toisen vanhemman velvollisuudeksi auttaa lasta muistamisessa, jos iän puolesta se ei vielä yksin onnistu.

Vierailija
7/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5v ja 3v et kyllä minun apua leipomisessa tarvitaan. miehen lapset edellisestä suhteesta on 4 ja 6

Vierailija
8/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun on minun ja lasten leipoma kakku ja sitten on tämä ex:n leipoma kakku:) Eli huumorilla mennään.. ap.

laittaisitko pienet lapset yksin leipomaan ja paistamaan? Ja eikö teillä ole tapana muistaa isän-ja äitienpäivänä myös puolisoa? Kyllä minun mieheni ostaa minulle lahjan ja hommaa kakun vaikka en olekaan hänen äitinsä, olisin melko loukkaantunut jos ei minua äitienpäivänä muistaisi.Samoin minä laitan "jutut" isänpäivänä ja hellin miestäni vaikkei hän olekaan isäni.

Vierailija
9/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miehen exä joka auttaa lapsia leipomaan mut siinä ei ole mitään hauskaa et AP auttaa lapsiaan leipomaan kakun miehelle joka ei ole lasten isä.

Vierailija
10/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskelette sille toiselle kakulle, voitte loukata verisesti miehen lapsia? Ovat sen tehneet ihan vain ilahduttaakseen isäänsä ja te ylenkatsotte sitä ja pidette teidän tekemäänne kakkua jotenkin parempana. Sanoisin, että lapsellista touhua "loukkaantua" siitä, että ex leipoo lapsiensa kanssa kakun heidän isälleen.

Vierailija
11/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun on minun ja lasten leipoma kakku ja sitten on tämä ex:n leipoma kakku:) Eli huumorilla mennään.. ap.

laittaisitko pienet lapset yksin leipomaan ja paistamaan? Ja eikö teillä ole tapana muistaa isän-ja äitienpäivänä myös puolisoa? Kyllä minun mieheni ostaa minulle lahjan ja hommaa kakun vaikka en olekaan hänen äitinsä, olisin melko loukkaantunut jos ei minua äitienpäivänä muistaisi.Samoin minä laitan "jutut" isänpäivänä ja hellin miestäni vaikkei hän olekaan isäni.

Ja sanoi että hänen mielestään näiden 4- ja 6-vuotiaiden pitäisi itse leipoa kakku. En minä sitä keksiny :D

Vierailija
12/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex ostaa miehelleni eli lapsensa isälle lahjoja synttäreistä tuliaisiin ja muistaa myös varmasti laittaa myös oman nimensä korttiin.

Vierailija
13/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä naureta sille lasten aikana.. Mutta miksei me täällä kaikki yhdessä voitaisi leipoa sitä kakkua miksi siinä pitää olla exän sormet pelissä?

Vierailija
14/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmat ovat jo eronneet. Heidän mielestään isän korttiin kuuluu myös äidin nimi, vaikka isällä on jo uus vaimo. Mitä pienempi, niin sitä enemmän lapsi tarvitsee apua lahjojen valintaan ja tekemiseen ja mun mielestä on hienoa, jos ex viitsii ja jaksaa panostaa lasten takia niihin.

Vierailija
15/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olen ostanut exälle isänpäivälahjan, koska lapsi on vielä niin pieni, ettei osaa itse muistaa. Tietysti se lahja on "lapselta" ei minulta.

Tilasin hienon valokuvamukin lapsen kuvalla, jonka lapsi saa sitten itse ojentaa isänpäivänä. Minulle on ainakin ihan se ja sama mitä se nyxä siitä ajattelee. Minä opetan lastani muistamaan isäänsä.

P.s. Sain myös exältä äitienpäivänä lahjaksi suklaata "lapsen" puolesta.

Vierailija
16/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän äitinä haluaa huolehtia, että lapset muistavat isäänsä, eikä jättää sitä exän uuden vastuulle. Hän ei liioin fiksuna ihmisenä halua puuttua teidän leipomisiinne.

Vierailija
17/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä naureta sille lasten aikana.. Mutta miksei me täällä kaikki yhdessä voitaisi leipoa sitä kakkua miksi siinä pitää olla exän sormet pelissä?

että isänpäivää saa viettää vain teidän kodissa, toisessa kodissa ei saisi muistaa isänpäivän olemassaoloa ollenkaan?

Vierailija
18/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minusta on kiva muistaa lapsen isää lapsen kanssa, ei meidän ero tee hänestä epäisää eikä lapsi saa siitä kärsiä, että ollaan erottu. Lapsi siis liian pieni vielä hankkimaan mitään varsinaisesti itse. Kuitenkin isänpäivä nyt on suomalainen perinne ja hyvä sellainen.

Vierailija
19/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan silti lasten kanssa yhdessä tekisin jotain isää varten. Kuten leipoisin. Koska a) lapset eivät osaa sitä itse tehdä ja b) erosta huolimatta olisin itse kiitollinen miehelle saamistani lapsista.

Jos miehen uusi heila asiasta harmistuisi, niin en tiedä mitä sitten. Ehkä sitten tekisin vain kortit? Vaan en tiedä miten se olisi eriasia.

Vierailija
20/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kysäistä mieheltäsi että tulisivatko lapset kakkutalkoisiin, tee vaik pohjat valmiiksi niin sitten on helppoa antaa lasten tehdä loput, avustettuna.

5+11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän