Kuuluuko ex:lle ostaa isänpäivälahja??
Mielestäni ei kuulu mutta mieheni ex ostaa tai leipovat jotain yhdessä miehelleni. Siis ymmärrän että lapset leipoo ja tekee mutta ex??
Noh siinähän aina leipoo ym:)
Kommentit (27)
nyksälle enkä eksälle, kun kumpikaan ei ole mun isä.
Lapsia autoin moisessa hommassa silloin kuin olivat niin pieniä, että siinä apua tarvitsivat. Muuten ostan kyllä eksälle lahjoja ja tuon tuliaisia, mutta olemmekin ystäviä edelleen.
Miksi sitä eksää kuuluu aina vihata ja halveksia? Vaikka parisuhteemme ei onnistunut ja eksän uusi suhde päätti viimeisenkin yrityksen, ihmisenä eksäni on edelleen hyvä tyyppi.
Jos meille tulis exän kakku niin lentäs seinään ;D Sori vaan,mutta viha on molemminpuolista
En osta nyksällekään isänpäivälahjaa, joten en exällekään.
Lapset tosin leipoo ja mä autan tarvittaessa. Ei kakkua, mutta pipareita ovat tehneet ja tänä vuonna ajattelivat vääntää koko lounaan.
Vierailija kirjoitti:
1.5v ja 3v et kyllä minun apua leipomisessa tarvitaan. miehen lapset edellisestä suhteesta on 4 ja 6
Noilla ikäeroilla ihan selkee juttu: aikuinen auttaa ja homma on lasten lahja isille, ei mikään exän muistaminen. Piirros, kädenjälkikortti, pieni herkkuleivonta yhdessä se riittää. Ja hei, älkää naureskelko sille toiselle kakulle lasten kuullen, niille se on iso juttu.
Jos haluutte jonkun nopeen pienen lisän, Muokkiksella on kivoja personoitavia isänpäiväjuttuja. Mä otin viime vuonna sieltä avaimenperän ja tulostettavan kortin, tuli äkkiä: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat sen verran pieniä, että eivät vielä voi yksin mitään ostaa tai leipoa, niin auttaisin heitä muistamaan isäänsä.
Lapsettoman naisen ei tarvitse muistaa exää isänpäivänä. Ei myöskään silloin, jos lapset on niin isoja, että voi ajatella heidän itse hoitavan asian itsenäisesti.
Jos on niin pieniä kuin jotain 2 ja 3 -vuotiaita niin on tekopyhää viettää jotain isänpäivää. Ei ne mitään ymmärrä siitä. Eikä exän kuulu mitään ostaa. Ei se hänen isä ole.
Vierailija kirjoitti:
1.5v ja 3v et kyllä minun apua leipomisessa tarvitaan. miehen lapset edellisestä suhteesta on 4 ja 6
Pirttiviljely toiminut.
Vaikka kuin ottaisi pattiin exän touhut, nin en sitä lapselle näyttäisi. Lapselle on tärkeää, että isä ja äiti on väleissä ja se on kamala taakka lapselle, jos toista haukutaan tai vähätellään tms.
Meillä lapsi kirjoittaa aina näihin kortteihin myös vanhemman nimen eikä tulisi mieleenkään kieltää sitä, vaikka eihän hänen isänsä minun isä olekaan.