Vastailetteko te oikeasti tuonsinisen laatikon gallupeihin??
MInusta tuo laatikko on pelkästään ärsyttävä, kysymykset typeriä enkä ymmärrä miksi tuo edes pitää olla tuossa. Poistaisin sen, mutten osaa. Adblockilla ei ainakaan katoa. Kaikki muut mainokset olen kyllä napsinut pois.
Kommentit (5)
Mä en ole koskaan tuota laatikkoa huomannutkaan. Osaan kyllä blokata mainokset silmistäni tehokkaasti, johtuu ehkä siitä. Huomaan tuon vauva-lahden kannen vaihtumisenkin aina vasta sitten kun täällä haukutaan vauvaa rumaksi...
Mä en ole koskaan tuota laatikkoa huomannutkaan. Osaan kyllä blokata mainokset silmistäni tehokkaasti, johtuu ehkä siitä. Huomaan tuon vauva-lahden kannen vaihtumisenkin aina vasta sitten kun täällä haukutaan vauvaa rumaksi...
ne pitäisi laatia ihan toisin. Niiden laatija tuskin hakee mitään tällaista, ehkä tuo on jonkinlainen "kävijälaskuri".
Voisin vastata gallupiin "pidätkö sivuston gallup-kysymyksistä" EN. Ovatko vastausvaihtoehdot kattavia: EIVÄT.
Jätän täysin huomiotta koko lootan, ellei joku nosta erikseen puheenaiheeksi sen ärsyttävyyttä.
Miksi sen lootan ei vaan voi antaa olla? Tämä ei suinkaan ole ainoa sivusto, missä on tommonen gallup-laatikko. Ärsyynnyttekö niistä muistakin vastaavista?
En mitenkään puolustele ko. laatikossa esitettyjä kysymyksiä tai kysymysten vastausvaihtoehtoja, mutta en todellakaan käsitä, miksi tuosta pitää ärsyyntyä...?
Ja noita galluppeja on ainakin välillä käytetty Vauva-lehden juttumateriaalina. Joskus tulokset on esitetty vaan ympyrädiagrammina jossain sivujen täytteenä, joskus ne ovat olleet osa jotain isompaa juttua.
mutta toki noi kysymykset on toi huonosti laadittuja. Esim tuossa vois olla kohta "isovanhemmat kuolleet". Mun lapseni kaikki isovanhemmat oli jo kauan kuolleina ennen lapsemme syntymää.