Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan aikuinen ihminen ja silti kellojen siirtäminen

Vierailija
20.09.2012 |

sotkee unirytmini.

Menen nukkumaan 22.30-23 (arkena ja pyhänä) ja herään ilman kelloa 6.30.

Rytmi menee sekaisin kohta koska sisäinen kelloni toimii noin.

Mikkä pirun takia 2 kertaa vuodessa pitää säätää tota? Varmasti on muitakin joiden unirytmi kärsii!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs teet. Ei ole mun vallassani päättää asiasta. Odottelin jo siirtymistä normaaliaikaan mutta vielä kuukauden saa odottaa. On vaikeaa kun aamut ovat nyt jo niin pimeitä, ei jaksa käynnistyä millään. Sitten kun päästään taas normaaliaikaan ei auringosta enää ole apua aamuisin kun sitten marraskuussa on joka tapauksessa pimeää jo muutenkin.

Minusta kesäaika pitäisi lopettaa!

Vierailija
2/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toisten uniongelmia, mutta ihmettelen silti, että miten nämä samat ihmiset voivat lomailla Thaimaassa ongelmitta, mutta yksi tunti kotimaassa on liikaa.

Itse asiasta olen sitä mieltä, että Suomen leveysasteilla ei kesäaikaan siirtymisestä ole yhtään mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaero ei tuota ongelmia.

Lennän yölennolla ja koneessa en pysty nukkummaan. Hotelliin saapuessa on ilta ja olen kuoleman väsynyt, syön ja menen nukkumaan 12h.

Siinä vaiheessa Thaimaan aika sopii omaan rytmiini.

Paluulento myös yöllä. Suomessa ollaan aamulla ja sinnittelen valveilla ilta 18 ja menen nukkumaan. Ja kas kummaa taas on oma rytmi. ap

Vierailija
4/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nimenomaan LOMALLA! Voin nukkua vaikka parin tunnin päikkärit, jos siltä tuntuu. Täällä on pakko vaan jatkaa arkea, vaikka kuinka väsyttäisi.

Mulle tuntikin on liikaa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan