Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan aikuisten joululahjat kesällä. Melko vähän silloinkin. Tekeekö muut samoin?

Vierailija
24.10.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei lahjan saaja ehdi hankkia itselleen sitä samaa tuotetta tuon puolen vuoden aikana? Tätä asiaa olen aina ihmetellyt niistä ketkä ostaa lahjat esim. kesän alennusmyynneistä.

Esim. ostat aaltovadin lahjaksi ja kun syyskuussa käyt kylässä, huomaat että lahjan saaja on samanlaisen jo jostain saanut / itse hankkinut. Koska olet ostanut vadin kesällä, et voi sitä enää myyjäliikkeeseen palauttaakaan.

Vierailija
2/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään alekoreja en pengo sen takia, että joululahjoja löytäisin. Teini-ikäisille lapsille ei enää voi ostaa kesällä lahjoja, kun mieli muuttuu. Hulluilta päiviltä olen joka syksy tehnyt joululahjaostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan lahjojen teon aika varhain. Tänä vuonna teen sukkia ja lapasia sisaruksilleni perheineen sekä äidileni neulehatun ja käsineet. Kudon myös aikuisille lapsillemme ja yhdelle miniälle.

Neulomiseen menee aikaa.

Vierailija
4/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei lahjan saaja ehdi hankkia itselleen sitä samaa tuotetta tuon puolen vuoden aikana? Tätä asiaa olen aina ihmetellyt niistä ketkä ostaa lahjat esim. kesän alennusmyynneistä.

Esim. ostat aaltovadin lahjaksi ja kun syyskuussa käyt kylässä, huomaat että lahjan saaja on samanlaisen jo jostain saanut / itse hankkinut. Koska olet ostanut vadin kesällä, et voi sitä enää myyjäliikkeeseen palauttaakaan.

Vierailija
5/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ostan vain sellaista mitä aikuiset haluavat tai tarvitsevat. Kukaan ei odottele mitään oikeasti tarvitsemaansa 6kk, jos vaikka joululahjaksi saisi... Turhaa tavaraa en osta kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän