Osaisiko joku nainen sanoa mistä syystä elää miehen kanssa edelleen
vaikka tietää säännöllisesti pettävän?
Olen ihmetellyt usein moista (tälläkin palstalla ja käytännössä). Yleisin selitys on lapset ja toiseksi yleisin se, että ei olisi varaa samaan elintasoon eronneena. Onko tuo teistä oikeaa elämää ja oikea malli lapsille vai miksi olette valmiita moiseen?
Kommentit (28)
eiköhän se ole sama kenen pillussa tai perseessä huljuttelee kaluaan, kunhan käyttää kondomia ja tulee aina kotiin. Kun mies tulee aina kotiin niin se kertoo siitä että ketä mies oikeasti rakastaa.
ei ei ei
vaikka en kirjoittanut tuota tekstiä. Minua ei haittaa ketä mieheni panee. Kunhan tulee kotiin ja hoitaa perheensä
Minua ei haittaa ketä mieheni panee. Kunhan tulee kotiin ja hoitaa perheensä
Mitä tarkoitat hoitamisella?
Jos mies panee muita niin missä vaiheessa hän kerkeää hoitamaan perhettään?
Minua ei haittaa ketä mieheni panee. Kunhan tulee kotiin ja hoitaa perheensä
Mitä tarkoitat hoitamisella?Jos mies panee muita niin missä vaiheessa hän kerkeää hoitamaan perhettään?
tekee töitä jne. Hoitaa lapsia, on minun kanssani, hoitaa perheen asioita jne. Eli on mies ja isä.
En todella ymmärrä yhdessä pystymistä vain lasten takia! no jos ketkä kärsii jos vanhempien suhde on paska! eikä kenenkään pidä jäädä suhteeseen niin että arvoja poletaan eikä arvosta ole pätkäkään!
Mitä helvetin iloa on elintasosta jos ei ole onnellinen?
vaikka tietää säännöllisesti pettävän?
Olen ihmetellyt usein moista (tälläkin palstalla ja käytännössä). Yleisin selitys on lapset ja toiseksi yleisin se, että ei olisi varaa samaan elintasoon eronneena. Onko tuo teistä oikeaa elämää ja oikea malli lapsille vai miksi olette valmiita moiseen?
Ja todennäköisesti paljon varhaisemmin kuin kuvittelet. Hämmästyttävää itsepetosta, puhdasta tyhmyyttä.
Vanhempien parisuhdeasiat ovat vanhempien parisuhdeasioita. Eivät ne ole lapsille kuuluvia asioita. Että se siitä esimerkistä.
rakastan perhettäni. Lapsia ja vaimoa. Silti petän säännöllisesti vaimoa työmatkoilla ja kyän maksullisilla. Toisinaan on suupäivä toisinaan anuspäivä ja normaalisti menee ihan tavallinen eurooppa huoran pillu. Perhe on kuitenkin tärkein. Palaan aina lämpimän päivällisen ääreen ja halaan vaimoa tavalla, jota en huoria halaa. Se on rakkauden ja välittämisen hali. Lapset ovat myös tärkeitä. Lapset ovat elämäni johtotähti.
rakastan perhettäni. Lapsia ja vaimoa. Silti petän säännöllisesti vaimoa työmatkoilla ja kyän maksullisilla. Toisinaan on suupäivä toisinaan anuspäivä ja normaalisti menee ihan tavallinen eurooppa huoran pillu. Perhe on kuitenkin tärkein. Palaan aina lämpimän päivällisen ääreen ja halaan vaimoa tavalla, jota en huoria halaa. Se on rakkauden ja välittämisen hali. Lapset ovat myös tärkeitä. Lapset ovat elämäni johtotähti.
Näin ajattelinkin. On yksi ydinperhe ja loput on huoria.
ei ei ei