Millä alalla työminä ja vapaa-ajan minä eroavat eniten toisistaan?
Kommentit (9)
Riippuu tietysti henkilöstä paljonko ne eroaa, mutta osa ihmisistä näissä ammateissa on töissä ihan erilaisia kuin kotioloissa. Esim. kotona voi olla vaikka kaljaanmenevä rento rönttövaate-raisa ja töissä huipputehokkaan ja asiallisen oloinen äärityylikäs ihminen.
meidän mekaanikoita ei irl kyllä meinaa tunnistaa, ovat niin erinnäköisiä kuin kulahtaneet haalarit päällä töissä!
Töissä pitää olla esimerkillinen, särmä, oikeudenmukainen kunnon kansalainen ja pedagogisesti suuntautunut kasvattaja.
Kotona huolimaton, laiska unohtelija joka kiroilee ja karjuu omille lapsilleen ja potee siitä huonoa omaatuntoa.
Töissä analyyttisia, konservatiivisia nutturapäitä. Vapaalla aikuisia teinejä. Merkkivaatteita ja biletystä.
että saattaa olla töissä huomattavasti asiallisempi kuin vapaalla.
Itse olen opettaja yläkoulussa. Ja jotkut luokat on sellaisia, ettei voi antaa yhtään löysää, vaan pitää pitää tosi tiukkaa kuria tai oppilaat alkaa heti hyppiä silmille. Niiden kanssa joutuu olemaan töissä aika lailla muuta kuin vapaalla.
Mies on maanviljelijä, ja se taas on ihan samaa töissä ja vapaalla. Siis jo työn ja vapaa-ajan raja on hyvin häilyvä, ja sitten muutenkin saa elää samalla "minällä" molemmissa maailmoissa. Jotain yksittäisiä juttuja on kyllä maanviljelijälläkin, että pitää vetää toinen rooli päälle, kun vetää vaikka jotain investoinnin tarjouskilpailukierrosta.
Kuulemma ovat todella tylsiä tyyppejä kotioloissa.
Monestihan kaveriporukoiden äänekkäimmät on kahden kesken tylsiä ja pitkästyttäviä.
Kuulemma ovat todella tylsiä tyyppejä kotioloissa.
...joten eroaa vapaa-ajan minästään paljonkin.