Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murun salaisuus on pakko olla sängyssä.

Vierailija
23.10.2012 |

Siis seksitaidot. Jos se antaa niin hyvää hoitoa että mies pysyy pelkästään sen takia mukana. Muuten ei mies jaksa sellaista prinsessaa kauaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos muru on tehnyt sitä niin se onkin ihan kauheeta!

joille peppuseksi on tärkeää - ja on myös niitä, jotka sitä inhoavat.

Käsittääkseni kukaan ei kirjoita tässä että anaaliseksi olisi kauheeta.

Muru taisi suostua vähän vastentahtoisesti ja miellyttämishalusta ne kaksi ja puoli kertaa, jotka meille on ystävällisesti raportoinut.

Vierailija
22/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos muru on tehnyt sitä niin se onkin ihan kauheeta!

joille peppuseksi on tärkeää - ja on myös niitä, jotka sitä inhoavat. Käsittääkseni kukaan ei kirjoita tässä että anaaliseksi olisi kauheeta. Muru taisi suostua vähän vastentahtoisesti ja miellyttämishalusta ne kaksi ja puoli kertaa, jotka meille on ystävällisesti raportoinut.

Taisi muutenkin ylitellä rajojaan Micken kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hivelee miehen itsetuntoa kun tietää että kaveritkin tietää että hänpä nappas omakseen sen ihanuuden jota kaverit pääsivät vain vähän kokeilemaan aikoinaan.

Vierailija
24/25 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitenkään ole mahdollista, että mun kihlattuni rakastaa mua ja on ihan vain siksi kanssani? Että kun hän sanoo niin, päivittäin, hän valehtelee, ihan vain seksin takia?

Vierailija
25/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitenkään ole mahdollista, että mun kihlattuni rakastaa mua ja on ihan vain siksi kanssani? Että kun hän sanoo niin, päivittäin, hän valehtelee, ihan vain seksin takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi