Justimus on niin kakkaa!!!!
Kommentit (15)
olen youtubesta noita katsellut teinien selän takaa ja hihitellyt. Tänään se penis musavideo oli kyllä aika huippu. :) äippä 40v
Kyllä niil hetkensä on.. en taatusti kuulu kohderyhmään. Muksut välillä jotain pätkiä näyttä ja lapsilla tuntuu olevan pirun hauskaa. En lämpee pillu, penis, kakka - huumorille.
Ehkä noi YouTubessa toimii, mutta ei enää TV-sarjana. Siihen ei oikein rahkeet vielä riitä ja TV:ssä näyttää vain apinoinnilta sekä siltä että TV-komiikka menossa aivan mäkeen.
TV: katsominen osin siirtynyt YouTubeen, koska sitä kautta voi komentoida näkemäänsä ja olla siinä mukana. Itse YouTube parasta mitä ihminen keksinyt, se vapauttaa ihmiset vain lukemasta lehtiä tai katsomasta TV:tä. Jutut ovat aikana mukana sekä niissä on elämän maku aivan toisella tavalla kuin raskaissa tuotannoissa.
Justimus on paras <3 Ohjelmana, sketsinä ja ihan laulajina <3 Sami on niin söde :3 <3 Juhoki :3 Kaikki eivät vain ymmärrä heidän huumoriaan sketseissä eikä lauluissa.. Minä ymmärrän ja hyvin :D
Omat teinini tykkäävät myös kovasti, ehkä juuri tuon alapäähuumorin takia.
Tyhmimpiä ohjelmia ikinä.
kuuminta kohderyhmää, vai mitä? Voisiko olla, että sitä ei ole sinulle tehtykään?
teinieni kanssa. Minulle ei ihan auennut, mutta teinit olivat kovinkin innoissaan. Eli ehkä sinäkin ap olet väärää ikäluokkaa.
itse en ainakaan kovasti sarjasta pitänyt, en tiedä olenko sitten myös väärää ikäluokkaa. Toisaalta olen vasta 18, ehkä sarja on hieman nuorempia varten.
t. 32v äippä....