Mun elämä on paljon rikkaampaa ilman Facea!
En edes ymmärrä miksi aikoinaan siihen liityin, mutta kyllä on nyt mukava olo, kun uskalsin irrottautua sieltä ja mitä sainkaan tilalle:
Paljon vähemmän läyhäämistä, ym turhien päivitysten ihmettelyä, aivan täysien turhanpäiväisten kavereiden väkinäisiä kommentteja/kaveripyyntöjä, paljon vähemmän netissä roikkumista ja enemmän aikaa oikeiden ystvävien kanssa kommunikoiden kasvotusten tai puhelimitse.
Oi, miksi en lähteny sieltä aiemmin. Musta tuntuu jotenkin niin vapaalta nyt!
Kommentit (22)
Mä en muuten ole facebookissa.
sun perustelut on vaan niin naurettavia kun ottaa huomioon että teit tämmöisen turhanpäiväsen aloitusen av:lle. Uskottavuus kärsii.
ja av roikkuminen ei ole turhaa? Ja täällä ei ole turhia avauksia? Eikä läyhäämistä? Eikä väkinäisiä kommentteja? Oi mikset sä lähtenyt täältä jo?
Ei kai se sulta ole pois, jos minä en enää facessa ole ja olen jopa onnellinen siitä. Ole sinä siellä ihan rauhassa vaan. -ap
aikamoinen riippuvuus facea kohtaan ja myös pelko että menetät kaikki ihmiset "ympäriltäsi" ilman sitä. Huoli pois ja rohkaistu, kyllä sinäkin pystyt siihen, saattais sunkin elämään tulla jotain muuta sisältöä tilalle :) Tsemppiä! -ap
aikamoinen riippuvuus facea kohtaan ja myös pelko että menetät kaikki ihmiset "ympäriltäsi" ilman sitä. Huoli pois ja rohkaistu, kyllä sinäkin pystyt siihen, saattais sunkin elämään tulla jotain muuta sisältöä tilalle :) Tsemppiä! -ap