Tämä blogi vaan ärsyttää suunnatomasti
http://www.lily.fi/palsta/halo
Ei niinkään se raakaruokailu intoilu vaan se tapa tuoda asioita esille. Korostaa itseään ja sitä, että on hyvä pienillä sanoilla ja lauseilla siellä täällä.
Ja kuinka kaikki tavallinen ja ei-raaka on niin huonoa... Pitää "huolehtia" siitä, ettei vain käytä tavallista kanelia vaan ceylon kanelia jne jne
Ja ei, en lue vakituiseen, aina välillä vain muista (paremmista) blogeista tuonne huomaan eksyväni...
Kommentit (14)
oli osuvasti sanottu. Ruoka uskontona. Siltähän nää kuulostaa.
tai oikeastaan hänen vanhan palstan kautta tajusin mikä minulla aiheuttaa migreeniä. Ah se oli pelastus päiviini. Nykyään ei kärsitä migreenistä niin usein. Kyllä se on vain niin että ruoka aiheuttaa monia vaivoja. Toiselle vaikuttaa haitallisesti toinen aine ja toiselle toinen. Me emme ole samanlaisia
myös. Ihan hirveää itsensä korostamista ja muutenkin ärsyttävä tapa ilmaista asioita (vaikka sinänsä hyvällä asialla onkin).
Lisäksi mun mielestä on sietämätöntä tuo koon korostaminen "pieni aikuinen", mitä helkutin väliä sillä on oletko lyhyt vai pitkä, kun blogin asia on jotain ihan muuta!
Itsekin voisin kirjoittaa blogia sisustamisesta ja esitellä, että olen "keskimittainen keski-ikäinen". Muotiblogissa vielä jotenkin tajuaisi, jos pointti olisi, että miten vaatteita tämmöiselle akalle, mutku ei.
Mua kans ärsyttää se koon ja "minä pieni tyttönen" jne hokeminen, kun kuitenkin tyttö on aikuinen nainen iältään ja pienikin on kyseenalaista kun ylipainoa jonkun verran on naisella.
Miten noilla raakaruoilla muuten saa itsensä pulleaksi? Onko se se rasva, sitä tuntuu olevan aika paljon ruoissa? Ihan siis oikeasti? Koska ihmettelen, et ruokia ei lämmitetä ja suurinosa syötävästä on helposti sulavassa muodossa niin miten sitten ei olla hoikkia kuin pajunvarret? Tai miehensä kuvista päätellen on, mutta...
Ja tälle migreeni tyypille: Olet aivan oikeassa. Ja bloggarikin on. Ruoat on joskus epäsopivia ja aiheuttaa sitä&tätä vaivaa, varsinkin jos vaikka mättää sokeriherkkuja tai viljat ei sovi tmv.
Mutta tällaisissa blogeissa ärsyttää se, että annetaan ymmärtää kaikkien elämän paranevan n.110% jos jättää valkoisen sokerin, vaihtaa mitä erikoisempiin aineksiin ja käyttää päivästä 5h (ainakin...) ruoan laittoon ja pakastimessa käyttämiseen jne
Milloin siitä tuli vääryyttä jos voi hyvin syömällä perusruokaa ja liikkumalla kohtuudella?
ja luontaistuotekaupoista ainakin
ap
tämän ja monen muun erikoisuuksia kokkailevan kerronnat kuinka ne teki noita ruokia semmoiselle ja tämmöiselle porukalle ja KAIKKI kehui kuinka hyviä ne ruoat on. Ja kuinka piristynyt olo oli, eikä ollenkaan mahaa turvottanut jne.
Eihän ne vaikka olisi kuinka hyviä kavereita niin sano vaikkei ne olisikaan "maailman parhaita", siis eivät sanoisi vaikka olisivat pahoja suoraan sanottuna.
Ja tähänhän on helppo vastata, että "Kyllä minun kaverit/tuttavat/ystävät/vieraat sanoisi, ne uskaltaa sanoa suoraan/ne tietää, että voi sanoa suoraan/ne on aina rehellisiä" ja niin edelleen.
Uskokaa pois, eivät ne sanoisi.
tämän ja monen muun erikoisuuksia kokkailevan kerronnat kuinka ne teki noita ruokia semmoiselle ja tämmöiselle porukalle ja KAIKKI kehui kuinka hyviä ne ruoat on. Ja kuinka piristynyt olo oli, eikä ollenkaan mahaa turvottanut jne.
Eihän ne vaikka olisi kuinka hyviä kavereita niin sano vaikkei ne olisikaan "maailman parhaita", siis eivät sanoisi vaikka olisivat pahoja suoraan sanottuna.
Ja tähänhän on helppo vastata, että "Kyllä minun kaverit/tuttavat/ystävät/vieraat sanoisi, ne uskaltaa sanoa suoraan/ne tietää, että voi sanoa suoraan/ne on aina rehellisiä" ja niin edelleen.
Uskokaa pois, eivät ne sanoisi.
Kaveri tekee raaka- ja superruokia ja ne on ihan hirveän makuisia. Ja mitäkö sanon: Ihanaa! Saanko mä tän ohjeen?
Luojan lykky ne sapuskat "on niin täyttäviä", että en jaksa kuin ihan vähän...
PS. Samaa oon miettinyt kokoon liittyen, miksi sitä pitää korostaa? Häh?
jos joku jotain tarjoaa. En vaikka tarjoaja olisi kuinka läheinen. Saatan sitten vain jättää ottamatta lisää. Ja varsinkin jos se tekijä hehkuttaa ruoan tai herkun terveellisyyttä, niin en kehtaa sanoa, että en tykkää. Ja saatanpa kuten edellinen kommentoija niin pyytää jopa reseptiä. Vaikka sen lopetin kun yksi yli-innokas kaveri aina kysyi, että joko tein sillä hänen antamallaan reseptillä. Oli vähän vaikeaa kierrellä kun olen huono valehtelemaan.
miksi ihmiset lukevat blogia, joka ärsyttää suunnattomasti.
silloin tällöin vilkaisen ja saatan jonkun otsikon/aiheen lukea jos siihen on viitattu esim. sanomalehdessä, tätä bloggaria haastatellaan lehdissä aika usein
ap
silloin tällöin vilkaisen ja saatan jonkun otsikon/aiheen lukea jos siihen on viitattu esim. sanomalehdessä, tätä bloggaria haastatellaan lehdissä aika usein
ap
meitä on niin moneksi. Siksi vain kysyin, kun joskus aikaisemmin jaksoin itse ärsyyntyä, mutta huomasin elämän olevan paljon mukavampaa, kun jättää sellaiset omaan arvoonsa.
Ensilukemalta blogi vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Ihmiset saa kiksejä eri asioista, miksi joku ei saisi intoilla raakaruuasta siis?
ne on kaikki, joilla ruoka on uskonto. Onhan niitä täällä palstakin väärällään.