G: Miten usein seksiä? Montako vuotta yhdessä? Ikänne? Montako lasta ja iät? Oletko tyytyväinen?
Ja rehellisiä vastauksia, kiitos:)Kaikki vastaamaan!;)
keskimäärin 1/krt/vko
n. 15 vuotta yhdessä
N:37 v& M:45 v
Lapsia 2: 8 v ja 10 v
Minusta meillä on hyvä tilanne, vaikkei samaan tahtiin touhuta kuin alkuvuosina.
Kommentit (49)
keskimäärin 1krt/vko (suuuuria kausiaihteluja)
13 vuotta yhdessä
N38 M44
Lapsia 2, kolmas tulossa: 9 ja 12 vee
Sais olla enemmän seksiä, mutta nykyään vähäinenkin seksi on laadukkaampaa, tyydyttävämpää ja hauskempaa kuin alkuvaiheen seksi, joten en valita.
Yhdessä kymmenisen vuotta, kolmenkymmenen molemmin puolin ollaan ja kolme alle kouluikäistä lasta.
Meillä alkuvaiheen suurimman kiihkon laannuttua vakiintui tähän. Seksielämä on vuosien saatossa parantunut, vähemmän akrobatiaa ja enemmän erotiikkaa, olen erittäin tyytyväinen.
- Seksiä 3-4 X vko
- 16 v yhdessä / 14 v naimisissa
- Lapset 7v ja 9v
- Erittäin tyytyväinen tilanteeseen. Seksin määrä ja laatu parantuneet viime vuosien aikana!
- Seksiä 3-4 X vko - 16 v yhdessä / 14 v naimisissa - Lapset 7v ja 9v - Erittäin tyytyväinen tilanteeseen. Seksin määrä ja laatu parantuneet viime vuosien aikana!
eli 34/36v
seksiä 1-3 kertaa viikossa, kuten aina ennenkin alkua lukuunottamatta, iät 43v ja 44v, lapsista kaksi aikuista ja kotona yksi koululainen, olen tyytyväinen ja mieskin on:)
Mun ex-miehen kanssa (oltiin yhessä 13 v) ei ollu seksiä viimeseen 6-8 vuoteen muuten, kun sillon kun yritettiin saada lapsia. Ja ikää on alle neljänkympin.
Taidettiinpa tosiaan olla ihan väärät tyypit toisillemme myös tällä puolella.
Seksiä silloin, kun avovaimo haluaa eli 1-2 kertaa kuukaudessa.
n. 2 vuotta yhdessä.
M33 N34
Lapsia 1, pian 1 vuotias
Liian vähän. Minun aloitteet/vihjailut torjutaan liian usein. Ei oikein enää huvita edes tehdä aloitetta. Puoliso ei edes kosketa kuin harvoin vaikka kaipaisin enemmän kosketusta.
Seksiä 3-5krt/vko
yhdessä reilu 20v, joista naimisissa 18v
Lapsia 4, iät 8v-16v
tyytyväisiä ja onnellisia ollaan N43, M45
1-3 kertaa viikossa
10 vuotta yhdessä
33, 40(mies)
Minulla yksi lapsi, 15-vuotias
1 kerta on liian vähän, mutta olosuhteiden pakosta sellainen, eikä liittoamme kaada. Kolme kertaa alkaa jo olla ok-
5 - 6 krt viikossa
1 v yhdessä
ei lapsia
m 38, n 31
ei tyytyväinen. haluaisin lapsia mutta en tuon kanssa. seksi kuitenkin jees. m.
Seksiä noin 1-3 krt / vko, yleensä se kaksi kertaa viikossa (yksi parempi sessio viikonloppuna ja sellainen nopea väsynyt iltasutaisu keskellä viikkoa ;))
Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta,joista neljä naimisissa.
Lapsia kaksi, nuorempi kohta vuoden ja vanhempi piakkoin kolme vuotta vanha.
Seksi on laadukasta, mies pitää kyllä huolen siitä että nautin tilanteesta. Kuitenkin kiireisessä lapsiperhearjessa sitä varsinaista halua on liiankin usein todella vaikea löytää, eikä halut aina ihan kohtaa samaan aikaan, mies tahtoisi ehkä sen 3-4 krt/viikko, mulle riittäisi hyvinkin se yksi viikonlopun sessio. Toisinaan otetaan kuitenkin irtiotto arjesta, heivataan muksut hoitoon ja keskitytään vain siihen itseensä ;)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:33"]
Seksiä noin 1-3 krt / vko, yleensä se kaksi kertaa viikossa (yksi parempi sessio viikonloppuna ja sellainen nopea väsynyt iltasutaisu keskellä viikkoa ;))
Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta,joista neljä naimisissa.
Lapsia kaksi, nuorempi kohta vuoden ja vanhempi piakkoin kolme vuotta vanha.
Seksi on laadukasta, mies pitää kyllä huolen siitä että nautin tilanteesta. Kuitenkin kiireisessä lapsiperhearjessa sitä varsinaista halua on liiankin usein todella vaikea löytää, eikä halut aina ihan kohtaa samaan aikaan, mies tahtoisi ehkä sen 3-4 krt/viikko, mulle riittäisi hyvinkin se yksi viikonlopun sessio. Toisinaan otetaan kuitenkin irtiotto arjesta, heivataan muksut hoitoon ja keskitytään vain siihen itseensä ;)
[/quote]
Niin joo ja iät, itse olen 28, mies 32
[quote author="Vierailija" time="22.10.2012 klo 23:35"]
Ja rehellisiä vastauksia, kiitos:)Kaikki vastaamaan!;)
keskimäärin 1/krt/vko
n. 15 vuotta yhdessä
N:37 v& M:45 v
Lapsia 2: 8 v ja 10 v
Minusta meillä on hyvä tilanne, vaikkei samaan tahtiin touhuta kuin alkuvuosina.
[/quote]
Seksiä n. 4 - 6 krt/vko, joskus jopa yli 7 krt/vko. (välillä vähän hormonit hyrrää...)
3 vuotta yhdessä
Molemmilla lapsia edellisestä liitosta (yht. 3), nuorin 9 v.
N39, M47
Olen hyvin tyytyväinen, toki tästä vielä paranee. Olen alistuva seksissä ja miehellä on ollut vaikeuksia oppia ymmärtämään se.
keskimäärin 3 kertaa viikossa
1,5 vuotta yhdessä
N28 M26
Ei lapsia
Haluaisin enemmän, mutta olemme molemmat tällä hetkellä todella väsyneitä töiden vuoksi.
Nainen 26, mies 31.
Seksiä keskim. 1 krt / viikko.
Yhdessä 3 vuotta, ei lapsia.
Liian vähän, syitä on monia: miehellä äärettömän stressaava työtilanne (yrittäjä), seksi ajoittain erinomaista, mutta ajoittain ongelmia sovittaa halujamme yhteen (viime aikoina on ollut niitä) + itsellä vaikeuksia asennoitua seksiin kunnolla, kun haluaisin jo lapsia mutta mies ei. Plaah.
Seksiä 3-5 kertaa viikossa. Tyytyväinen tilanteeseen.
Minä 47 vuotta, mies 31.
Yhdessä oltu 10 vuotta.
Lapset ensimmäisestä liitostani 29,27,25, 23, 19 ja 16.
Yhteiset lapset 7 ja 5.
*2-3kk yhdessä
*m 28, n 23
*ei lapsia
* kun nähdään väh 1x/pvä, mutta yleensä enemmän..joskus menee koko päivä sängyssä ;)
* muuten tyytyväinen, mutta kun näkis useammin kun kerran viikossa <3
Ollaan oltu n. Vuosi yhdessä. Seksiä on n. Kerran viikossa. Ikä 24,ei lapsia.
minun ei tee mieli kuin n. Pari kertaa kuussa, en tiedä kuinka usein mies haluaisi kun hän ei tee aloitteita mutta minä teen vaikka ei haluta että pitäisin miehen tyytyväisenä :D
Seksiä keskimäärin 3-4 kertaa viikossa, vaihteluväli 1-7
Yhdessä 19v, naimissa 13v
N38, M40
3 lasta, 11,9,6
Seksi on aina vähintään hyvää, joskus jopa loistavaa. Minulla ajoittain haluttomuutta, mutta seksiä on silti, koska se on mukavaa ilman valtaisaa kiimaakin.
Ehkä kerran kuussa
5 v. yhdessä
N 46 v., M 45 v.
Minulla lähes aikuiset lapset, mies lapseton
En ole tyytyväinen: Mitä vähemmän seksiä, sitä vähemmän koen rakkautta tai edes kiintymystä miestä kohtaan.
Voisin jatkaa ihan hyvin yksinkin tästä eteenpäin.