Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka vanhaksi teidän lapset pyysi ottamaan syliin
22.10.2012 |
Musta 11 vuotias on jo hävettävän vanha. ...Ihan sivusta viikonloppuna seurasin.
Kommentit (24)
välillä tulee syliin /kainaloon, ei tosin niin usein kuin ennen, eikä muuta kuin oman perheen nähden:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
halailijatyyppiä, en muista että olisin koskaan halaillut tai hakeutunut vanhempieni läheisyyteen.
Näin tässä taannoin noin 12-vuotiaan pojan, joka halasi isäänsä ihan muuten vain, ja olin ihan että wau, kunpa meilläkin olisi ollut tuollaista.
12 v enää harvemmin, mutta tulee mielellään kainaloon telkkaria katsomaan.
Ja saa tulla vaikka 25 v saakka!
Alue: Aihe vapaa
itse toivoisin, että fyysinen läheisyys halien, suukkojen tai sylissä olemisen muodossa säilyisi mun ja lasten suhteessa mahdollisimman pitkään - ainakin siihen asti, että läheisyyttä olisi sitten tarjolla vaikka seurustelukumppanin myötä.
Olen itse 28v ja välillä mullakin tulee kaipuu äidin kainaloon turvaan. Harmiksi meillä ei välit ole säilyneet niin läheisinä, että noin tekisin, vaikkei mitään varsinaisia ongelmia tai riitoja koskaan ole ollutkaan.
Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että tyttöjen läheisyydenkaipuuseen suhtaudutaan paljon sallivammin kuin poikien. Surullista minusta.