Jos Tiina Soini tekisi töitä lääkärinä, tarvittaisiin yksi mamulekuri vähemmän.
Kommentit (19)
Vähän vaan kuuntelee (aika vaikeaa) nyökkäilee ja kirjoittaa saikkua pari päivää. Kuka tahansa voi tehdä.
Niin tarvittaisiin ainakin 3 ihmistä korjaamaan sun jälkiä. Suositten, että jatkat dokaamista ja sossun rahoilla elelyä siellä itä-snadin ghetossa.
on Suomessa on nyt enemmän lääkäreitä kuin koskaan. Ongelma on, että haluavat toimia yksityisellä puolella.
Sairaanhoitajiakin on maailmanennätysmäärä:
Eniten sairaanhoitajia
Kukaan ei halua sairastua, mutta jos sinun täytyy mennä sairaalaan, Suomi on siihen paras paikka. Suomessa on maailman eniten sairaanhoitajia asukasta kohti, sillä OECD:n mukaan tuhatta asukasta kohti on 14,7 sairaanhoitajaa.
Jos olisi tarpeeksi, ei olisi työntekijän markkinat. Lääkäriliitto taitavasti lobbasi koulutusmäärien vähentämisen 90-luvulla ja vastustaa aina kun koulutusmäärää lisätään.
mutta tienaavat erilaisilla kikkailuilla paljon enemmän yksityisellä puolella ja sitten jänkhälle ei riitä lääkäreitä.
Pätevät lääkärit tosin eivät niitä kaikkein ongelmallisimpia mamuja läheskään ole.
Jos olisi tarpeeksi, ei olisi työntekijän markkinat. Lääkäriliitto taitavasti lobbasi koulutusmäärien vähentämisen 90-luvulla ja vastustaa aina kun koulutusmäärää lisätään.
Kunnon persuna piereskelee sohvalla ja rääkäisee välillä?
Myös kaikkien lääkärin koulutuksen saaneiden kansanedustajien kuten Päivi Räsänen on jätettävä politiikka ja siirryttävä töihin lähimpään terveyskeskukseen.
vain toinen heistä on kansanedustaja. Toinen on yläkouluikäisten lastensa käytettävissä kotona päivät pitkät. Tosin ne lapset kai on suurimman osan päivästä koulussa.
Sitä en sano, etteikö maailma olisi paljon parempi paikka, jos Päivi Räsänenkin olisi niissä lääkärin hommissa eikä kansaa edustamassa.
eli erilainen tapaus siinä mielessä.
Rva Soini taitaisi olla sellainen lääkäri, jolle on haluaisi vaivojani valitella. Jos ei ole paljon työssä pätevöitynyt ja on luonteeltaan ylpeä, ei sellaisella lääkärillä mitään teen. Harmi vain, että on aikanaan vienyt koulutuspaikan joltain ammattiinsa paremmin sitoutuvalta ja lääkärin työstä nauttivalta. Näiltä pitäisi periä yhteiskunnan satsaukset takaisin. Kun valtio lähettäisi 200.000 perintälapun, eiköhän Tiinakin lähde töihin...
PÄIVI RÄSÄNEN AFRIKKAAN. Ebolapotilaita hoitamaan ja takas ei oo tulemista!
Kepulaista propakandaa! Tavataan uurnalla! Kyllä Tom Pascaleena lähettää ongelmalähiöt teille sinne pöntelle!
Joi ja Tiina salmarikakku Soini myös ebolapotilaita hoitamaa
Jos se valmistautuu jo pääministerin rouvan edustuselämään?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 14:21"]
Rva Soini taitaisi olla sellainen lääkäri, jolle on haluaisi vaivojani valitella. Jos ei ole paljon työssä pätevöitynyt ja on luonteeltaan ylpeä, ei sellaisella lääkärillä mitään teen. Harmi vain, että on aikanaan vienyt koulutuspaikan joltain ammattiinsa paremmin sitoutuvalta ja lääkärin työstä nauttivalta. Näiltä pitäisi periä yhteiskunnan satsaukset takaisin. Kun valtio lähettäisi 200.000 perintälapun, eiköhän Tiinakin lähde töihin...
[/quote]
Samaa mieltä, kaikille turhaan koulutetuille työttömille perintälappu kotiin niin johan alkaa työt maistua.
Tiina oli mulle ihana lääkäri jossain missä oon ollut. ..todella ystävällinen minulle Ainkin. .hoisi mun asiat kuntoon. ..ja nyt sen jälkeen ollut kunnossa kun Tiina muutti mun lääkkeet paremmaksi siinä mielessä mitä ne ennen sitä oli. ...niin mukava lääkäri Tiina mulla ei oo huonoa sanottavaa kun munkin kohdalle ihana lääkäri sattui eipäs mulla aina oo niitä mukavia ihania hoito tahoja ollutkaan että kyllä mulla on ollut paljon tympeempiä ja jotka oikeesti ei ole osannut mun lääkkeitä kattoo kuntoon nimi merkki kokemista on yhen Espoossa sijaitsevassa kehitys vammaisille tarkoitetulle säätiössä jossa paskaa lääkärit siellä. ..suku nimi Raatikainen enempää en kerro tästä paikasta jos tietää paikan saa ite pähkäillä mikä paikka on kyseessä. .mutta sann vaa että se pohjois Espoon säätiö paskat lääkärit silloin muutama vuosi sitten en tiiä nykyään niistä lääkäreistä enää ku ne on vaihtunut ja kyseinen Raatikainen kin vissiin vaa viettää eläke päiviä ja pilannut monen mielen terveyden siellä paikassa eli Tiina on siis todellakin parempi paras siihen nähden. ..Tiina oli mukava mulle ainsan ikävää jos muilla huonoja kokemuksia mutta mulla ei ole todellakaan. .Tiina <3 paras lääkäri mulle ainakin. .paitsi tää mun nykyinen ihana spyk sairaan hoitaja on yhtä ihana ku Tiina. ..en malta oottaa viel viikkoo kun nään sen. ....ja pääsen juoruu srn kas tao no olee ylipirtee ja mun syönisistä puhuu ey miten on hyötyä olo ku ei syö niinhän se viimeksi meni et olin yli pirtee ja hihttelin vaa et miks ok hylätty olo mul ku ei syö. ...mut joo nyt lopetan mun stoorin kun pitää mennä jo nukkuu. Hyvää yötä ja tiinalle terkkuja missä ookaan tällä hetkellä töissä ku en tiiä. ...ikävä sua tiina... <3
Aika monta erikoissairaanhoitajaa on avecina linnassa ja järjestötehtävissä. Oliko tämä Rage joka palkittiin ritarimerkillä juhlissa, hän on erikoissairaanhoitaja, Saido Mohamed on erikoissairaanhoitaja mutta työskentelee ihmisoikeusasiantuntijana. Meni ohi kenen silmäätekevän rouva oli erikoissairaanhoitaja illan juhlissa. Björn Wahlroosin vaimo on sairaanhoitaja. En usko että kaikki em.henkilöt työskentelevät sairaanhoitajan tehtävissä.
Myös kaikkien lääkärin koulutuksen saaneiden kansanedustajien kuten Päivi Räsänen on jätettävä politiikka ja siirryttävä töihin lähimpään terveyskeskukseen.