Nyt olen pulassa! Mokasin.... Liittyy työhaastatteluun
Ennen kuin sanotte mitään, niin ihan oikeasti olen tosissani ja tarvin asiallista apua!
Mulla on huomenna työhaastattelu, eikä mistään pienestä työhaastattelusta kyse. Olen valmistautunut huolella, ja miettinyt kaikki mahdolliset valmiiksi.... Ajattelin tunti sitten, että laitan vielä hiukan itseruskettavaa, jotta saan kevyen päivetyksen. Viimeksi olen käyttänyt itseruskettavaa kesällä thaimaan reissun jälkeen, ja silloin toimi ihan hyvin ruskettuneelle iholle.
Nyt ei toiminutkaan niin hyvin, olen oranssi!!! En tiiä laitoinko liikaa vai mitä, mutta olen kasvoista hiton oranssi! Näyttää tosi kivalta vaaleiden kaulan ja käsien kanssa. Saamarin saamari! Olen yrittänyt jo pestä ja kuoria ihon, mutta ei ole vielä auttanut
Mitä hittoa teen? Miten tän saa pois?
En enää koskaa käytä iiärrää, saamari!
Kommentit (33)
...mutta mulla tuli kerran haastatteluun tosi tyylikäs, valkoiseen kalliiseen paitaan pukeutunut nainen. Hän oli ennen lounasta ollut lounaalla ja syönyt PUNAJUURISALAATTIA. No arvaahan sen, siitä se karannut punajuuri viiletti pitkin rintamusta suoraan syliin.
Tämä haastateltava aukaisi dramaattisesti itsensäpaljastajatyyliin takkinsa ja totesi, että voin jo nyt vastata kysymykseen, kuinka opin virheistäni. Minä ja meidän toinen haastattelija revettiin ihan totaalisesti (haastaeltava näytti puukotetulta) ja haastattelu oli tosi hyvä. Hän olisi varmaan muutenkin saanut paikan, mutta tuo asenne kyllä oli ihan piste iin päälle. Terveisiä vain, jos N.P luet tämän :-)
Työhaastattelu on takana, meni tosin hyvin :) Pidetään peukut pystyssä, että saan paikan!
Meikkasin aamulla tunnin, ja vähän sain oranssisuutta piiloon. Silti kasvot ja kaula oli ihan eri väriset.
Haastattelijaa kyllä hymyilytti, kun esittelin itseni. 13 vinkki oli hyvä, meinasin käyttää sitä, mutta sitten ei pokka riittänyt :D Sanoin vaan, että eilen illalla kävi pikku vahinko, mutta enköhän tässä parin päivän sisällä ihmisen näköiseksi taas muutu...
Kiitoksia kaikille vinkeistä, loppu hyvin, kaikki hyvin! Mutta mitä tästä opimmekaan, älä koskaan ala kokeilemaan mitään uutta ennen tärkeää tilaisuutta!
Luin tätä ketjua just ennen nukkumaanmenoa, ja näin yöllä jotain unta, että minunkin kasvot muuttui oranssiksi tms. :D
blascon nappimeikkivoide peittää luomet, syntymämerkit, isot tummat maksaläiskätkin (useampi kerros toki vaaditaan). Lopputulos on vähän vahamainen pakkelinaama mutta parempi kai se on kuin oranssi.
Ei haastattelua kannata perua, olen itse hr rekrypäällikkö ja nähnyt todella monta tapausta joissa on haastateltavalle käynyt hassusti. Haastatteluun on tultu joskus krapulassa (unohdettu ja muistettu vasta aamulla), ilman paitaa pelkässä aluspaidassa, palaneessa permanentissa, naama rokkojälkiä täynnä, puolison housuissa ja vaikka mitä. Kaikkea näkee, huumoria vaan. Ja em. asiat eivät ole vaikuttaneet haastattelun lopputulokseen (se krapulakaveri muuten palkattiin!).
niin mä tekisin varmaan, jos ei olis pokkaa mennä sen näköisenä. tai sit vaan menisin ja kertoisin totuuden :)
mieleen
Repeilen täällä, toivottavasti ap onnistaa työpaikan suhteen!
sanot heti alkuunsa että aioit tehdä hyvän vaikutuksen, mutta tuli mutkia matkaan ja että teethän nyt jokatapauksessa ainakin jonkun vaikutuksen. Sitten hoitelet haastattelun juuri niinkuin olit siihen valmistautunutkin.
Tämä orannssijuttu voi vielä koitua eduksesi, jos hakijoita on paljon, sinä jäät mieleen koska olit "se oranssi, joka pärjäsi haastattelussa hyvin". Tsemppiä, ei ne haastattelijat varmaan mitään huumorintajuttomia tosikkoja ole. Päinvastoin tämähän piristää niittenkin puuduttavaa hommaa.
tuu sitten myöhemmin kertomaan meille miten sujui! Jookosta?
Ei taida vastaväri neutraloida, vaan pikemminkin korostaa...
pukeudu siihen, se neutraloi.
Ap:n juttu hymyilytti, mutta ajatus kirkkaansiniseen pukeutuneesta epätoivoisesta porkkanasta työhaastattelussa se vasta naurattaakin :D
En nyt oikein ymmärrä. Oletko hakemassa jotain työtä jossa täytyy olla ulkonäöltään moitteeton? Mitä pieni oranssisuus naamassa merkkaa jos olet oikeasti pätevä hommaan. Keskimäärin ihmiset eivät muutenkaan ole kovin kauniita, kellä mitäkin puutteita, finnejä naamassa ja fläsää kropassa ynnä muuta.. Ei kai ylipainoinenkaan mieti paria viikkoa etukäteen miten saisi 30 kiloa pois haastatteluun mennessä. Mulla on helvetin iso nenä, utta en ole ajatellut sännätä Rolfin vastaanotolle ennen kuin haen seuraavan kerran töitä. Jos alat selittelemään oranssia pärstääsi haastattelussa, annat pinnalllisen ja hiukan yksinkertaisen kuvan itsestäsi, lisäksi vaikutat siltä että itsetuntosi on alhainen. Pistä kuule meikkivoidetta niin että pahin loiste peittyy ja ole ihan rennosti siellä työhaastattelussa.
Ap miten kävi?