Paljon sinun kihlasormus maksoi?
Kommentit (33)
Mutta veikkaisin 2500e. Eikä tod ole mikään rikas mies. Mä luulin, että tuo hinta olisi ollut edukas vielä.
Miehellä kuolleen isäni sormus ja minä sain sitten anopin vanhan sormuksen. Kaunis on ja yksilöllinen :)
Joskus olin näyttänyt kuvaa ko sormuksesta ja sanonut, että tuollaisen joskus haluaisin. Ei ollut vihjaus kihloista eikä siitä, että miehen pitää sormus ostaa.
Ostettiin samalla vihkisormus minulle ja se oli n 2200e.
0e
Miehellä kuolleen isäni sormus ja minä sain sitten anopin vanhan sormuksen. Kaunis on ja yksilöllinen :)
Eli Av-mätisäkin mielestä ette ole tosissanne yhdessä. Koska kihlasormukseen pitää panostaa, ei ole kuulemma mitään järkeä mennä kihloihin/naimisiin, jos sormuksiin ei ole varaa laittaa helvetin paljon rahaa.
Ettäs kuule tiiät ;D
Ja niin, omanihan maksoi noin parikymmentä euroa.
Meillä miehen kanssa samanlaiset sormukset - sekä kihla että vihkisormukset. Ja koska molemmat pidämme hopeasta, sellaiset hankittiin. En edes katsonut hintaa, vaan valitsimme juuri meitä miellyttävät kihlasormukset ja kun myyjä sanoi hinnaksi 9,90e/kpl naurahdin, mutta hinta oli niin täysin sivuseikka sormuksissamme.
Hopeiset Kalevala-vihkisormuksetkin maksoivat alle 100e/kpl. Nekin olivat täsmälleen meidän makuumme sopivat.
Ne sormukset ovat vain näennäinen osa parisuhdetta ja liittoa. Vaikka olis kymppitonnin sormukset kädessä, voi liitto olla läpimätä.
Jotain 1800 euron tienoilla, en muista enää tarkkaan.
Jotain 500 e. Onpa hurjan hintaisia sormuksia palstalla. Lieneekö osalla nolla tullut lisää ;)
Jotain 500 e. Onpa hurjan hintaisia sormuksia palstalla. Lieneekö osalla nolla tullut lisää ;)
jotain 200-300e luokkaa. Sileä valkokultainen sormus, miehen makso hiukan enemmän kun oli isompi. Tykkään kovasti :)
Varmaan jotain 200 MARKKAA :D! Hääsormus sitten jotain 3000mk.
Kun halusin vain yhden (kunnon) sormuksen. Vihkisormus 3000e ja rapiat.
mies sai valita. mun vihkisormus oli 175 euroa ja valitsin sen itse,oikeastaan ennen häitä.
...en muista ihan tarkkaan. Vihkisormusta ei ole, vaikka naimisissa ollaankin, kun ei löytynyt mieluista kihlasormuksen pariksi. Sovittiin että katsotaan sitten vaikka 10v. hääpäiväksi :)
Maksoimme vajaa 500 mk sormuspaketista. Oli tarjouksessa, niin ne otettiin :D
Mies oli varannut enemmän rahaa mukaansa, kun luuli kaikkien naisten haluavan kalliin sormuksen.
En voisi missään nimessä tuhlata suuria summia yhteen sormukseen.
Kihlasormuksen hinta on siis merkki miehen varakkuudesta, mikä on naisille ERITTÄIN tärkeä juttu miestä valittaessa. Samalla sormus kertoo sanattomasti muille naisille, miten rikas mies tällä naisella onkaan.