Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä synttärilahjan...

Vierailija
12.10.2012 |

paistinpannu, muovipussissa. Voinko lyödä sitä sillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei kai 2010-luvulla tollasesta ole enää muodikasta porua nostaa?

Vierailija
2/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa, miehesi on virallisesti tollo! :D Toivottavasti sanoit hänelle mielipiteesi...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ilostuu 40 avioliittovuoden jälkeen jos isä muistaa syntymäpäivän ja vaikka saisi lahjaksi sitten imurin tai painepesurin...

Vierailija
4/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, sait lahjan. ilostuu 40 avioliittovuoden jälkeen jos isä muistaa syntymäpäivän ja vaikka saisi lahjaksi sitten imurin tai painepesurin...

Mä saan olla tyytyväinen, jos suklaalevyn saan miesystävältä. Usein en kyllä sitäkään. Mutta ehkä nyt odottaa taas hummelin sukat tai tohvelit, kun viime jouluna mainostettu joululahjani on vielä saamatta...

Vierailija
5/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sä sille joululahjaksi kattila.

Vierailija
6/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden pesukoneen. Harmi vain et mies ei anna ostaa edes itse uutta, vaan pitäis olla joku kirpputorila/kierrätyskeskuksesta haettu. Eli jos oli kallis paistinpannu, niin olet onnekas, koska ruuanlaittohan helpottuu.

Vierailija
7/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistinpannu olis tullu tarpeeseen, joten sitten kun olet mätkinyt puolisoasi sillä tarpeeksi, niin mä voin ottaa sen.

Vierailija
8/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ettei edes vaivautunut paketoimaan sitä, tai askartelemaan lasten kanssa korttia mukaan, tai edes ostamaan korttia jossa olisi ollut lasten nimet.

Ajatus on tärkein, vai miten se nyt oli?

Minulle on ihan sama onko lahjan arvo 2e vai 200e kunhan se on ostettu ajatellen minua, tai ei edes ostettu vaan tehty minua ajatellen.

Ennemmin olisin ottanut vaikka lasten tekemän kortin ja noussut valmiiseen aamupalapöytään ilman mitään lahjaa.

ap

ps. Se oli kyllä ihan hyvä pannu, paistoin sillä juuri itselleni lounaan...

:D

Vierailija
9/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mies olis voinut tykätä, jos olisin ostanut sille sellainen superhienon pannun mitä se katteli pitkään ja osti sitten lopulta itse. Mies tekee meillä siis ruoat, hifistelee muutenkin aika lailla ruoan kanssa joten kyseessä on melkein harrastus. Mutta en kyllä itse tykkäisi saada mitään pyykkitelinettä lahjaksi, vaikka pyykit meidän perheessä hoidankin.

Eli sanoisin että ei kannata ostaa tuollaista taloustavaraa puolisolle lahjaksi ellei voi olla ehdottoman varma, että tämä siitä ilahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme