Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korvaako KELA syysväsymyksen aiheuttamia haittoja?

Vierailija
22.10.2012 |

Onko mahdollista hakea esim. tukea etelänmatkaa varten tms.? Tai jotain lomaa, että voisi vaan lepuuttaa ihan kotona pahimmat pimeyskaamokset?? Onko tietoa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista hakea esim. tukea etelänmatkaa varten tms.? Tai jotain lomaa, että voisi vaan lepuuttaa ihan kotona pahimmat pimeyskaamokset?? Onko tietoa?

Yksi sukulaiseni sairastaa psoriasista ja käy kahdesti vuodessa Kelan kustannuksella aurinkoisessa ja lämpimässä maassa 2 viikon matkalla.

Todennäköisesti tulet kuitenkin saamaan kirkasvalohoitoa ihan kotimaassa. Jos lääkäri määrää sulle lamppuja kotiin, niin niistä Kela maksaa sitten osan.

Vierailija
2/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan hoksaa hakea, niin tukia kyllä tulee. Syksyisin olen yleensä saanut 8 päivän KELAn kustantaman kylpyläreissun sekä rahaa 760 € matkaa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri laittaa todistuksen ja sillä olen saanut etelänmatkan hinnasta noin 70 prosenttia takaisin.

Vierailija
4/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä ainakin tk-lääkäri kirjottaa aika helposti B-lausunnon, kunhan vaan kunnolla valittaa, että on ihan poikki ja pitäis aurinkoon päästä tms.

Vierailija
5/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes JOKU korvaisi. Mää oon meinaan kyllä ainakin ihan poikki tästä pimeydestä. Takas sohvalle....

Vierailija
6/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kaupoista suklaasta 65% alennusta loka-marraskuussa.

Vierailija
7/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esim. väsymyksen takia tekemättä jääneet kotityöt. Ainakin siskoni sai siivoojan KELAn kustantamana viime syksynä.

En ole tajunnut tuota etelänmatkaa kysyä, mutta kirkasvalolamppujahan KELA jakaa konttoreissaan panttia vastaan.

Vierailija
8/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä työnantaja sentään on joustava ja ymmärtää ettei ihminen jaksa pimeenä aikana kaikkee. Joka syksy oon saanut kuukauden vapautuksen töistä kunhan oon muistanut ajoissa anoa.

Vierailija
9/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä työnantaja sentään on joustava ja ymmärtää ettei ihminen jaksa pimeenä aikana kaikkee. Joka syksy oon saanut kuukauden vapautuksen töistä kunhan oon muistanut ajoissa anoa.

Vierailija
10/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka syksy teen just tota että makaan sohvalla ja syön suklaata. Vähänkö siinä perse levisi. Onneksi on tuo syysväsymystuki olemassa.

Vierailija
11/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka syksy teen just tota että makaan sohvalla ja syön suklaata. Vähänkö siinä perse levisi. Onneksi on tuo syysväsymystuki olemassa.

sun provoyritys oli turha

Vierailija
12/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakaan eivät pyyhkineet ollenkaan verhotankojen päältä ja hellantaustakin oli hutiloiden otettu.