miks mä myötähäpeän näin paljon..
Eilen hävetti talentissa se jätkä, joka yritti stand upia ja epäonnistui. Nyt hävettää tuon Rikun puolesta tuossa ttk:ssa.
Säälin myös liikaa ihmisiä, esim elämänkohtaloita jne.
Onko minulla esim huono itsetunto vai mistä johtuu tämä häpeän ja säälin tunteet? Sitähän sanotaan että sääli on sairautta ja itehän nuo ihmiset on tuonne telkkariin menneet.
Kommentit (6)
Mulla oli joskus voimakkaitakin myötähäpeän tunteita esim. Tosi-tv-sarjojen henkilöitä kohtaan ja joskus jopa käsikirjoitettujen sarjojen hahmoja kohtaan. Mulla ainakin johtu puhtaasti huonosta itsetunnosta.
Kun oon päässyt yli omasta huonosta itsetunnosta, niin huomaan nauttivani ihan eri tavalla tv-ohjelmista. Joskus mokailuille voi myös nauraa, eikä aina murehtia.
Siinä tosin ei ole mitään pahaa, jos on empaattinen. Mua ei vieläkään naurata, jos joku kaatuu pahasti, vaan ekana mielessä on huoli, että sattuiko sitä henkilöä. Itse ainakin arvostan tätä piirrettä itsessäni. Ehkä sit liika sääli ja murehtiminen sitten alkaa olla jo vähän sairasta.
Riku edes on?Mä en ole ikinä kuullutkaan enkä nähnytkään?
Munamiehenä ja hieno allgreninä. Tällä hetkellä tuomaroi ttk:ssa (sekä vedetään hatusta -ohjelman porukassa).
Minä vain näen koko ajan mitä mokia ja virheitä ja munauksia riku tekee tos tuomarihommissa.
A p
Munamiehenä ja hieno allgreninä. Tällä hetkellä tuomaroi ttk:ssa (sekä vedetään hatusta -ohjelman porukassa).
Minä vain näen koko ajan mitä mokia ja virheitä ja munauksia riku tekee tos tuomarihommissa.
A p
sen takia mä en pysty katsoon mitään idols-karsintojakaan
mitään erityisiä mokia Rikun tekevän. En ainakaan mitään sellaisia, josta katsojan tarvitsisi myötähäpeää tuntea. Ennemmin tuntisin sinuna myötähäpeää Risto-Matti Ratian suorituksista. Mitähän sen vaimo ajattelee..