kaikki odottavat kolmatta lasta
Kaikki, ihan oikeastikin lähes kaikki odottavat kolmarta lasta, jopa neljättä. meillä ei ukko suostu... olenko minä niin huono äiti ja vaimo vai onko hän itse jotenkin outo? Mutta kaikille muille perheille tämä asia näyttää olevan mahdollinen, ei vaan meille. Tietysti fysiologisista syistä kaikki eivät saa ekaakaan, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä. Olenko itsekäs kun en ymmärrä miestäni vai onko hän itsekäs kun ei tässä asiassa edes kuuntele minua? Älkääkä sanoko että haluan vain apinoida muita. kyllä tämä toiveihan itsestäni lähtee. Kärjistyy vaan kun näkee tuttuja ja jaa, se ja se raskaana... Olen niiin kateellinen, myönnetään...
Kommentit (30)
taitaa olla keskimäärin noin 1,8 lasta. Kaikki eivät todellakaan siis odota kolmatta.
edes siihen toiseen! Lopulta alkoi itse ehdottelemaan vauvan hankintaa
Totta että alueittain 2-lapsiset on vähemmistössä.
Me emme valitettavasti voi hankkia kolmatta mun terveyssyistä johtuen.
kun itse sitä haluaa.
Minun siskoni mies kanssa ilmoitti toisen syntymän jälkeen, että se oli siinä. En tiedä kuinka paljon houkuttelua tarvittiin, mutta muuttu yllättäen mielensä kun esikoinen oli 8 ja kuopus 5 ja nyt heillä kahden pojan lisäksi ihana pieni tyttö. :).
Meillä taas mies pyörsi minut ympäri vielä neljänteen lapseen, mutta sen jälkeen minä olin itsekäs, enkä enää suostunut viidenteen :)
ja olen erittäin onnellinen näin kahden pojan äitinäkin. Voimia ja varaa meillä olisi vielä se kolmas hankkiakin, mutta ei vaan kiinnosta yhtään. Ihanaa näin kun lapset ovat jo suht isoja koululaisia ja me vielä miehen kanssa vain vähän päälle kolmekymppisiä. Perheemme on tässä ja hyvä niin!
vaikka heti. Haluan vaan että nämä kaksi olemassa olevaa saavat tukea opinnoissaankin, yms.
minä niin kovasti haluisin neljännen mutta mies ei :( olen miettinyt ihan samaa, että miten ne toiset miehet suostuu niin isoihin perheisiin. Olenko jollain tavalla huono äiti kun minun mieheni ei siihen suostu!
Kauhea tunne kun haluaa jotain niin kovasti ja ei sitä saa toisen ihmisen takia :(
odota kolmatta, minä odotan viidettä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2012 klo 18:29"]
taitaa olla keskimäärin noin 1,8 lasta. Kaikki eivät todellakaan siis odota kolmatta.
[/quote]
80 ja 90 -luvut meni jo... Nykyään nuo kaksilapsisen -perheen lapsena olleet haluavat omille lapsilleen enemmän sisaruksia.
[/quote]
Eivät kaikki. Minä olen kaksilapsisesta perheestä enkä halua enempää kuin kaksi lasta. Olisin ollut tyytyväinen yhteenkin, mutta mies halusi toisen (ja haluaisi enemmänkin, suuresta perheestä kun on).