Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeutettu toimeentulotukeen??

Vierailija
22.10.2012 |

Olen osapäivätyössä josta tienaan nettona 700e/kk. Olen asunut "pimeästi" vuokralla ystävien luona viimeisen vuoden koska täältä on niin vaikea saada asuntoa. (sinkku, ei lapsia) Nyt kaverilta olisi mahdollisuus saada isohko kolmio omaan käyttöön 6kk ajaksi mutta vuokra on 1050e. Onkohan mitään toivoa saada avuksi toimeentulotukea?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex-cashmere tyypia. En osa sanoa.

Vierailija
2/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on neliöitä? Asumistukea voisit saada, mutta et koko vuokraan.

Luuletko pösilö, että mä käyn kokopäiväisesti työssä ja maksan veroja sen takia, että joku sinkku saa revitellä ylihintaisessa kolmiossa veronmaksajien piikkiin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon asuntoon, meinaan.

Mutta jos virallisesti vuokraat, niin saat ehkä n. 400 vuokraan, sähkölaskun sekä 400e yhteensä kaikkeen muuhun, miinus tulosi. Eli ehkä 100-200e saisit kuukaudessa.

Vierailija
4/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laskee sinkulle sen mukaan, et mitä yksiös on asumiskustannukset. ei enempää

Vierailija
5/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sossusta tulisi saada aika iso summa. Varmasti katsovat asunnon neliöitä sekä hintaa! Mutta vaikuttaako asiaan ettei minulla ole muuta paikkaa ja tuossa asuminen kestäisi sen 6kk.

Vierailija
6/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuet, joita asumismenoihin voi hakea, myöntää Kela.

Ja tuolloin huomioidaan vain tietty neliömäärä, eli et mielestäni voi vuokrata esim. isoa taloa ja olettaa, että yhteiskunta maksaa asumisesi kokonaan.

Toimeentulotukea hakiessasi luulen, että sinun edellytetään käyttäneen hyväksi kaikki muut yhteiskunnan tuet, toimeentulotuki on se viimeinen oljenkorsi.

Ota kuitenkin asioista selvää oikeilta viranomaisilta ja selvitä, saisitko kaupungin vuokra-asunnon. Tuohon voisit sitten hakea sitä asumistukea ja saisit asumisasiasi kuntoon.

Sinulla ei ole varaa mennä tuohon kolmioon edes kahden muun kaverin kanssa.

Vierailija
7/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinasuva sinkku,tuloton tai pieni tuloinen voi HYVÄLLÄ tuurilla saada sossusta tukea halpaan yksiöön.Pariskunnalle voidaan antaa tukea hyvin halpaan kaksioon.Yksineläjä ei saa tukea yli tonnin kolmioon,joudut ap keksimään muita konsteja vuokranmaksuun jos tuon kämpän otat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi