Örvelletäänkö teillä kännissä omien lasten silmien edessä?
Kommentit (26)
Elämää tämä vain on
Kenelle tahansa ja erityisesti naiselle on noloa olla juovuksissa. Miten oikeasti kehtaat?
Onko sinusta ihan oikeasti NORMAALIA sellainen? Joku voi ollakin känniörveltäjä mutta sen pitäminen normaalina tai hyväksyttävänä on outoa. Täällä tuntuu olevan porukkaa jonka mielestä on ihan ok vetää lärvit baarissa tai antaa miehen juoda vaikka 12-packin oluita kerralla. Ei se kuulkaa ole normaalia.
Joten älä hitsaa, jos pari myöntää örveltävänsä.
En ole tyhmä! Ymmärrän että ei tietenkään ole suurimman osan mielestä ok örveltää, mutta huolestuttaa jo nuo parikin, varsinkin jos ovat naisia ja/tai äitejä. Itse en katsoisi miestäkään joka juo humalahakuisesti. En vain ymmärrä miten KUKAAN voi pitää normaalina voimakasta humaltumista eikä häpeä jos humaltuu.
Elämää tämä vain on
Kenelle tahansa ja erityisesti naiselle on noloa olla juovuksissa. Miten oikeasti kehtaat?
Onko sinusta ihan oikeasti NORMAALIA sellainen? Joku voi ollakin känniörveltäjä mutta sen pitäminen normaalina tai hyväksyttävänä on outoa. Täällä tuntuu olevan porukkaa jonka mielestä on ihan ok vetää lärvit baarissa tai antaa miehen juoda vaikka 12-packin oluita kerralla. Ei se kuulkaa ole normaalia.
En ole tyhmä! Ymmärrän että ei tietenkään ole suurimman osan mielestä ok örveltää, mutta huolestuttaa jo nuo parikin, varsinkin jos ovat naisia ja/tai äitejä. Itse en katsoisi miestäkään joka juo humalahakuisesti. En vain ymmärrä miten KUKAAN voi pitää normaalina voimakasta humaltumista eikä häpeä jos humaltuu.
Mä en käytä alkoholia juuri lainkaan satunnaista viinilasillista lukuunottamatta. Ei tule varmaan edes pullollista juotua vuodessa. Mies ottaa joskus vähän enemmän, mutta ei örvellä ja yleensä ottaa lasten jo nukkuessa.
sitten maataan krapulassa seuraava päivä.
Normi menoa, mutta elämä on jatkunut mainiosti eteenpäin.
Jos ei tajua mikä on kivaa sekavuudessa ja pahoinvoinnissa niin on tiukkapipo? Humaltuminen ei ole kivaa ja ulkopuolisen silmiin myös nolon näköistä joten miksi joku haluaa vapaaehtoisesti juoda liikaa? Enkä ole absolutisti, 1-2 lasillista viiniä on oikein kiva, mutta kyllähän kolmas alkaa jo tökkiä.