Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille koskaan sellainen pöhnäinen olo päiväkausiksi?

Vierailija
30.09.2012 |

Tarkoitan sellaista oloa, ettei ole oikein hereillä koko aikana.

Onko sulla jotain kotikonstia siihen, mikä auttaa? Mulla ei tunnut auttavan mikään; ei liikunta, ei runsas vedenjuonti tms. Naamakin on sinä aikana jotenkin turvonnut ja olo tosi vetämätön. Sitä oloa kestää aikansa ja sitten se menee ohi, mut eipä siitä juuri nauti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kestä päiväkausia joten mitään erityisiä vinkkejä mulla ei oo antaa. Voiko liittyä kuukautiskiertoon ja hormonitasapainoon jotenkin?

Vierailija
2/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskierron tietyssä vaiheessa, noin 3 päivää kestää. sitä on ihan pihalla eikä ajatus töissä kulje. kamalaa jos siihen saumaan osuu jotain skarppia tehtävää! kun tästä selviää tulee parin päivän hedari, sitten pms ja sitten autuaat kuukautiset = olo normaali.

kaksi ekaa viikkoa kierrosta energiset ja tunnen olevani ns. normaali.

nämä jutut kun olen tiedostanut niin jaksan puskea, tuskin kukaan huomaa mitään eroa ulospäin.

en syö pillereitä, niitten kanssa olen zombie koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, nytkin on sellainen olo. En ole keksinyt muuta keinoa kuin lepäillä ja odottaa, että se menee ohi.

Varmaan liittyy hormoneihin tai sitten kilpirauhasen vajaatoimintaan, joka mulla on kyllä hyvin lääkitty.

Vierailija
4/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos syön liian raskaasti tai liikaa hiilareita. Helpoiten pääsee eroon juomalla paljon vihreää teetä, saunomalla ja syömällä päivän pari pelkkiä kasviksia ja salaatti tai vaikka keittoja.

Vierailija
5/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nelikymppisenä kunnon mummotauti. lisäksi kamala päänsärky, kun estrogeenin taso madaltui. menkat siis alkoi lyhentyä samalla. viikkoa ennen niitä iski KUNNON pms, niin kamala, että söin jopa vähän aikaa lääkkeitä. nyt ne ovat jääneet.

jos syön ja juon tarpeeksi ennen menkkoja (koska mulla on tosi huono veri) niin tuo olo ei ole niin paha, eli elimistö ei rupeakaan "jemmaammaan" sitä mistä tekee vuodon. vuodot tosi runsaita ja riekaleisia välillä.

Vierailija
6/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tosiaan olla hormooneista johtuvaa. Edelliset menkat jäivät tulematta (en ole raskaana) ja kun miettii, niin siitä asti on ollut vähän hankala olla, nyt vaan vähän pahempana. Toivottavasti mulle ei mitään mummotautia vielä tässä iässä (35) ole tulossa..

Pitääpäs kokeilla tuota vihreätä teetä, jos se auttaisi!

ap.

Vierailija
7/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin yhdistänyt hormoneihin , siis kk kiertoon..

tosi inhottava olo on, eikä mikään auta..joskus otan panadolia, ehkä jotaikin vaikutusta on .

Vierailija
8/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tällä viikolla ollut sellainen, inhottava tunne. Ei saa mitenkään itseään kunnolla hereille ja ulkona kävellessä on vähän epävarma olo että meinaako nukahtaa seisaalleen vai pyörryttääkö vai mitä ihmettä. Kahvinjuonti auttaa aina vähän aikaa sen kupillisen jälkeen, mutta mikään muu oikein ei.

Vierailija
9/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olo on joskus päivän tai kaksi, ettei ajatuskaan kulje kunnolla, eikä ihan oikeasti leikkaa niin nopsaan kuin muulloin (jos nyt silloinkaan aina niin nopsaan, heh).

Vierailija
10/12 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt samat kuin nro 5:llä.

Nytkin on sellainen olo päällä, kiitos liiallisen hiilareiden mättämisen. Huomisesta alkaen reilusti kasviksia naamaan ja leivänpuputus minimiin...

Vierailija
11/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa on nyt sellainen pöhnä olo. on ollut ennenki mutta se vain kestää aikansa  ja menee ohi. Onneksi on muitakin samaa läpikäyviä. :) :(. olo ei ole oikein nautittava mitä ennen.

Vierailija
12/12 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti gluteeni tuollaista. Jätin pois niin virkistyin.