Örvelletäänkö teillä kännissä omien lasten silmien edessä?
Kommentit (26)
eikä toisten lasten edessä.
Eikä örvelletä edes yksin.
Itse katselin sitä ihan tarpeeksi, niin omien lapsieni ei tarvitse sitä kokea.
Täällähän joka ainoa mamma on absolutisti ja viina suoraan helvetistä.
Mitä sä tuollaisia täällä kyselet?Täällähän joka ainoa mamma on absolutisti ja viina suoraan helvetistä.
Kuulin eilen tässä istuessani ulkoa örvellystä ja luulin joidenkin odottavan taksia tmv. Hetken kuluttua tajusin, että seinänaapurimme (mies) hölisi jotain, mutta en sen kummemmin kuunnellut keitä muita siellä oli kunnes tajusin, että sieltä ilmeisesti kuului hänen poikansa ääni :((( Poika on lukiossa ja tosi kiva. Meillä on itsellämme poika, ei edes lukiossa, mutta en voisi ikinä tehdä mitään tuollaista oman lapsen silmien edessä.
eikä toisten lasten edessä.
Eikä örvelletä edes yksin.
Kännissä örveltämisen ja absolutismin välissähän ei ole mitään muuta vaihtoehtoa?
Jos aikuinen örveltää kännissä lastensa/ kenen tahansa nähden, kertoo kyllä siitä aikuisesta aika paljon. Einolle ihan aikuiseksi kasvanut henkisellä puolella, ei millään pahalla
Kännissä örveltämisen ja absolutismin välissähän ei ole mitään muuta vaihtoehtoa?
Jos aikuinen örveltää kännissä lastensa/ kenen tahansa nähden, kertoo kyllä siitä aikuisesta aika paljon. Einolle ihan aikuiseksi kasvanut henkisellä puolella, ei millään pahalla
Mulla ei ole omia lapsia, mutta ystävineni on aina silloin tällöin tullut örvellettyä. Jos olemme örveltäneet päiväsaikaan ulkona, niin muiden lapset ovat joskus nähneet meidät tässä tilassa. Olen aikuinen.
Mitä tiedät minusta tämän perusteella?
Joskus saatan kyllä noin muuten hiukan örveltää, mutta silloin joku toinen huolehtii lapsistani jossain ihan muualla.
Mieheltä karkaa joskus mopo käsistä, ja silloin ei haittaa örvellys lastenkaan edessä.
Mieheltä karkaa joskus mopo käsistä, ja silloin ei haittaa örvellys lastenkaan edessä.
Satunnaisidiootti kun on.
örvelletä, eikä aikuisten kesken eikä yksin. Humalahakuinen juominen ei vaan kuulu meidän perheen elämään, eikä omaan ole kuulunut koskaan, puolisolla joskus nuorena.
Itse olen saanut oman isän örvellystä seurata lapsuuden ja nuoruuden ja se riitti. Mutta sekään ei oikeastaan ole oleellista, en usko että meidän elämätapaan kuuluisi alkoholi nykyistä suuremmassa määrin vaikka isäni ei alkoholisti olisikaan. Ei me absolutisteja olla, olutpullo tai viinilasillinen menee silloin tällöin maun vuoksi, mutta mitään oleellista roolia alkolla ei elämässämme vaan ole.
Elämää tämä vain on
Kenelle tahansa ja erityisesti naiselle on noloa olla juovuksissa. Miten oikeasti kehtaat?
Elämää tämä vain on
Kenelle tahansa ja erityisesti naiselle on noloa olla juovuksissa. Miten oikeasti kehtaat?
Ei mitään moralisointia, mutta olen alkoholisti, enkä voi täten juoda lasillistakaan. Selvinpäin siis mennään.
Elämää tämä vain on
Onko sinusta ihan oikeasti NORMAALIA sellainen? Joku voi ollakin känniörveltäjä mutta sen pitäminen normaalina tai hyväksyttävänä on outoa. Täällä tuntuu olevan porukkaa jonka mielestä on ihan ok vetää lärvit baarissa tai antaa miehen juoda vaikka 12-packin oluita kerralla. Ei se kuulkaa ole normaalia.
Emme örvellä kännissä muuallakaan.