Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin mieheltä useamman kerran rahaa, jotta voisin käydä ostamassa lapselle vaippoja..

Vierailija
21.10.2012 |

Itselläni rahat loppu, koska jouduin maksamaan yhden ylläri laskun :( Rahaa tulee vasta kuun lopussa.

No mies ei antanut rahaa ja en jaksanut enää ruinata kolmatta kertaa. Otin sitten lapsen säästöpossusta hänen isovanhemmilta saamiaan synttärirahoja, jotta saisin ne vaipat ostettua.

Kivittäkää!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan isän pitää vaippoja lapselle ostaa. Mutta muuten taas ihmettelen itse, miksi miehen pitää aina kustantaa naisille vuosikausien lorvailu kotona. Yhteiset kulut tulee kattaa 50/50, jottei kumpikaan tule taloudellisesti hyväksikäytetyksi.

Se lorvailu kotona on lapsen parhaaksi. Meillä mieskin lorvaili kotona yli vuoden lasten kanssa. Ihme tollo kun halusi viettää aikaa niiden kanssa, rahasta viis.

Ensimmäisen lainauksen kirjoittaja: huomaatko, että on myös muuta kuin TALOUELLISTA hyväksikäyttöä?

Siis LAPSEN KANSSA kotona lorvaileman ihmisen minä haluaisin tavata.

Aika harva nainen on niin paksunahkainen, että oikeasti pystyy lorvailemaan ollessaan pienen lapsen kanssa kotona. Mies ehkä pystyisi.

En ymmärrä sitäkään, että vain nainen on vastuussa lapsen menoista siinäkin tapauksessa, että on yhteisestä sopimuksesta kotona, tekee kaikki kotityöt ja maksaa omat kulunsa.

Aloittajalta kysyisin, että menitkö naimisiin hyvin nuorena? Kun oli kivaa saada niin ihanat häät...

Kysyisin myös, että millä tavalla muuten jaatte yhteiset kulut, eli nimenomaan lapsesta aiheutuvat?

Toivottavasti tämä oli edes provo, jolla aloittaja tutkii

a) moniko kivittää lapsen säästöpossun käytön

b) moniko kysyy, mihin olet rahasi hassannut

c) moniko ihmettelee pihiä miestä

Itse kysyisin vaihtoehto d) Miksi ihmeessä olet ajautunut tekemään lapsen tuollaisen miehen kanssa? Ja onko nuorilla nykyään sama itsenäisen selviytymisen eetos kuin mummoillaan aikanaan? Mummon mies saattoi olla sotaveteraani, jonka arvot, kumma kyllä, ovat hyvin lähellä monen nykymiehen arvoja.

Vierailija
42/44 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaipat on ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen korvike tai kuvake! Sitäpaitsi miehessäsi on sata varmasti muitakin erinomaisia ominaisuuksia.

Asia on niin, että suhtautuminen rahaan kertoo paljon aivokapasiteetin kypsyydestä. Raha on vain palvelija, jolla taataan perheelle elämän välttämättömyydet sekä muuta mukavaa =D

Vierailija
44/44 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi jo vanhempi. Onko näin? Tapasi ryhtyä puolustelemaan miestäsi kertoi paljon.

Näin anoppina sanoisin ettei se kannata -älä ota sitä roolia. Se vääristää aviosuhdetta! Jos olen väärässä niin perun kaikki puheeni mutta ei hyvältä näytä jos rahat sulla noin lopussa. Etkö tiedä, että juuri äitinä sulla pitäisi olla aina omaa rahaa jemmassa vaikka siellä sukanvarressa!!!

Kuten jo ekassa viestissä mainitsin, otin rahaa possusta ja kävin ostamassa ne vaipat. Omat rahat meni hammaslääkärilaskuun :)

Mies ei kiireiltään kuunnellut minua. Jotenki sulkee korvansa ja aina pitäisi olla pyytämässä monta kertaa ja en vaan jaksanut jankata, että saisko sitä rahaa vai ei. Usein puhuu vielä puhelimessa työasioitaan illat pitkät. Meni vaan hermo ja siksi käyttäydyin noin. Hiukan ehkä liioittelin tlannetta tai annoin teidän ymmärtää asian väärin. Mutta saipahan lapsi vaipat :D

Mies kävi vielä samana iltana kaupassa ja haki monta säkkiä perheelle ruokaa ;) Olisi varmaan tuonut niitä vaippojakin, mutta olin ne ehtinyt siis jo käydä ostamassa. Ihan hyvä mies tuo on, mutta jästi vaan ja aina ei pysähdy kuuntelemaan tai edes kuule, mitä sanon.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän