Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin mieheltä useamman kerran rahaa, jotta voisin käydä ostamassa lapselle vaippoja..

Vierailija
21.10.2012 |

Itselläni rahat loppu, koska jouduin maksamaan yhden ylläri laskun :( Rahaa tulee vasta kuun lopussa.

No mies ei antanut rahaa ja en jaksanut enää ruinata kolmatta kertaa. Otin sitten lapsen säästöpossusta hänen isovanhemmilta saamiaan synttärirahoja, jotta saisin ne vaipat ostettua.

Kivittäkää!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan isän pitää vaippoja lapselle ostaa. Mutta muuten taas ihmettelen itse, miksi miehen pitää aina kustantaa naisille vuosikausien lorvailu kotona. Yhteiset kulut tulee kattaa 50/50, jottei kumpikaan tule taloudellisesti hyväksikäytetyksi.

vaikuttaa naisen tuloihin tulevaisuudessa? Nainen siis uhraa lasten hyväksi omasta urastaan ja todennäköisesti sitä kautta palkastaan ja eläkkeestään, ja sinun mielestäsi naisen pitäisi maksaa kaikki kulut vielä 50/50? Ja ilmeisesti lisäksi laittaa lapsi heti syntymän jälkeen hoitoon, ettei nainen vaan koita luistaa maksuvelvollisuudestaan?

Ihme touhua joissain "perheissä". Onneksi minun eikä mieheni tarvitse olla kuitit kädessä laskeskelemassa mitä kukakin on maksanut, sillä kaikki tulot (palkoista yhteiskunnan tukiin kuten lapsilisiin) on yhteisiä ja niistä maksetaan kaikki perheen laskut ja muut menot. Omia juttuja sitten harkinnan mukaan ylijäävistä saa kumpikin ostella :)

Vierailija
2/44 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä siihen säästöpossuun tulee, niin kivitystä on turha odottaa ainakaan minulta. Lapsen rahoja saa käyttää lapsen parhaaksi.

Elatusvelvollisuus on vanhemmalla, lapsen ei kuulu itse joutua vastaamaan elatuksestaan.

Minä maksan heti rahat takaisin säästöpossuun. Lapsen tilillä oleviin rahoihin en ikinä koskisi

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ap:n perhe. Ei yksi yllärilasku saa tuolla lailla kaataa kenenkään taloutta. Mikset mee töihin? Mä en ainakaan jaksais tommosta kädestä suuhun elämää yhtä kuukautta pitempään.

Vierailija
4/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin taitellut miehen paidoista ja kalsareista vaippoja lapselle.

Vierailija
5/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän paketti ilmestysi (tai rahat) kun palaan kotiin!

Vierailija
6/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannattaisi tehdä kuraperseitä...

Vierailija
7/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin taitellut miehen paidoista ja kalsareista vaippoja lapselle.

tänne ja heti!

Vierailija
8/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan onnistuu sulkemana korvansa, aina kun puhun rahasta. Ja saan ruinaamalla ruinata ja en jaksa. Onhan se aika nöyrää jo :(

No.. maksan toki rahat lapsen pankkiin takaisin, kun saan itse rahaa.

-ap-

Vierailija
9/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perheenä yhteiset rahat!! Kukaan ei ruinaa keneltäkään kun kaikki rahat on yhteisiä. Se käyttää joka tarvitsee

Vierailija
10/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perheenä yhteiset rahat!! Kukaan ei ruinaa keneltäkään kun kaikki rahat on yhteisiä. Se käyttää joka tarvitsee

Vierailija
11/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette avoliitossa ja sinä maksat kaikki sinun ja lapsen juoksevatmenot? Mies saa tehdä omilla rahoillaan mitä tykkää. Että minä en kestä naisia jotka eivät pidä puoliaan....

Vierailija
12/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain voi käsittää. Olisit sitten laittanut sen miehen sinne kauppaan hakemaan niitä vaippoja jos ei voi rahaa sulle antaa. Osallistuuko mitenkään lapsen kuluihin? Miten joku nainen vielä voikin suostua tuollaiseen, yleensä se lapsi on kuitenkin yhteisellä päätöksellä aikaansaatu.

Vierailija
13/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette avoliitossa ja sinä maksat kaikki sinun ja lapsen juoksevatmenot? Mies saa tehdä omilla rahoillaan mitä tykkää. Että minä en kestä naisia jotka eivät pidä puoliaan....

Ja näitä on PALJON! Jotkut vielä ylpeilevät sillä, että käyttävät kaikki säästönsä hoitaessaan PERHEEN lapsia kotona, ettei vaan tarvitse mieheltä pyytää...

IHan vaan ihmettelen millainen on mies, jolta ylipäätään pitää pyytää yhtään mitään oman lapsen elatukseen? Tai siis eihän sellainen mikään mies olekaan. Miten joku voisi väittää välittävänsä jälkikasvustaan lainkaan, jos ei kiinnosta näiden elatus ja perheen hyvinvointi pätkääkään.

Vierailija
14/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa lapsen kaikki menot jos lapsi on myös miehen?

Meillä yksikään lapsista ei mieheni, mutta yhteiset rahat on eikä tulisi kuuloonkaan tollanen. Tällä hetkellä tosin miehen tulot 0e eli elätän miestäni.

Vierailija
15/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä on PALJON! Jotkut vielä ylpeilevät sillä, että käyttävät kaikki säästönsä hoitaessaan PERHEEN lapsia kotona, ettei vaan tarvitse mieheltä pyytää...

IHan vaan ihmettelen millainen on mies, jolta ylipäätään pitää pyytää yhtään mitään oman lapsen elatukseen? Tai siis eihän sellainen mikään mies olekaan. Miten joku voisi väittää välittävänsä jälkikasvustaan lainkaan, jos ei kiinnosta näiden elatus ja perheen hyvinvointi pätkääkään.

En edes tiennyt että tuollaisia suhteita on olemassa ennenkuin aloin joskus 3 v. sitten lukea palstaa, ja silloin kuopuskin oli jo melkein 5-vuotias!

Mutta mitä siihen säästöpossuun tulee, niin kivitystä on turha odottaa ainakaan minulta. Lapsen rahoja saa käyttää lapsen parhaaksi.

Vierailija
16/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt elämä omiin käsiin nainen!

Ei tuollaista kyykytystä SAA hyväksyä!

Mies kauppaan tai vaatteet vaipoiksi!

Vierailija
17/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein itku tuli kun luin tämän aloituksen. Miehesi on oikeasti aivan kamala, anteeksi vain. Sen vielä jotenkin ymmärtää, ettei halua elättää toista aikuista ihmistä, mutta se on käsittämätöntä, ettei oman lapsen hyvinvointi kiinnosta lainkaan. Miten olet uskaltanut lisääntyä tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
18/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette tollaisten luuserimiesten kanssa, kuten ap?

Ihmettelen suuresti, näin miehenä.

Vierailija
19/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan isän pitää vaippoja lapselle ostaa. Mutta muuten taas ihmettelen itse, miksi miehen pitää aina kustantaa naisille vuosikausien lorvailu kotona. Yhteiset kulut tulee kattaa 50/50, jottei kumpikaan tule taloudellisesti hyväksikäytetyksi.

Vierailija
20/44 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu tuollaiseen. Olet ihan tiskirätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä