Miehen seksihalut ovat loppuneet lähes kokonaan.
Teenpä tästä ihan oman aloituksen, jos joku olisi samassa tilanteessa tms.
Tapasimme pari vuotta sitten ja mieheni oli innokas kuin sonni, ja ollut ennen minuakin. Nyt ehkä kerta kahteen viikkoon. Olen yrittänyt kysyä, että onko se siitä, kun olen raskaana. Hänen mielestään se ei voi mitenkään johtua siitä, ellei sitten alitajuisesti (pelkää, et satuttaa vauvaa tms). Mieheni kyllä syttyy kun alan hiplata tms. mutta seksin tarve on vähentynyt ihan minimiin. Hän ihmettelee sitä itsekin.
Voikohan olla, että kun olen raskaana, hänen biologiansa ajattelee, että homma on ikäänkuin hoidettu, eikä tarvitse enää vouhkata :)
Olen ihan varma, ettei käy vieraissa, eikä runkkaakaan juuri, joten ' vika' tuskin on minussa. Eikä mitään erityistä stressiäkään pitäisi olla.
Tämähän ei sikäli ole ongelma, että itseäni ei juuri seksi kiinnosta, kun mietin vaan vauvaa... pohdin vaan, että voiko tässä taustalla olla joku ongelma. Onko se aina ongelma, jos seksi ei kiinnosta, vaan eikö se vaan joskus kiinnosta.
Kommentit (2)
Jotenkin vaan vtuttaa suoraan sanottuna, kun miettii miten ennen minua on pitänyt tökkiä joka helkkarin muijaa ja nyt ei sit kiinnosta. Mutta ehkä se kertonee jotain siitä, että miesten seksihalut ovatkin ihan jotain muuta todistelua yleensä kuin fyysistä Halua.
Toivottavasti teidän tilanteenne paranee! Eihän miehelläsi ole toista naista tms?
nopeasti tapaamisen jälkeen tulin raskaaksi. Alussa " naitiin kuin kanit" , kun olin raskaana niin luonnollisesti tuli pitkä tauko.
Mutta sen tauon jälkeen mieheni halut eivät ole palautuneet. Lapsella ikää jo 5v. ja mies vaan " pihtaa" .
Nytkään ei olla pariin kuukauteen harrastettu mitään.
Mutta meillä syynä voi varmasti olla miehen työ. Hänellä on liian kiireinen stressaava työ. Uskonkin, että hänelläon burnout, mutta itse ei myönnä.
Potenssi häiriöitä ei ole, koska miehellä seisoo melkein joka aamu, kun hän nousee ylös, mutta ei silti halua seksiä.
Kysellyt olen kovasti, kun kaikki muukin hellyys ja koskettelu on kadonnut väliltämme. Minä sitä haluaisin ja häntä kovasti aina silittelen jne. mutta en saa vastakaikua.
Vastaus en saa, että miksi ei koskettele minua. Minun kosketus kuulemma tuntuu hyvälle, mutta ei saa itse aikaiseksi koskea minua.
No, olen päättänyt nyt ajan kulua, katsotaan mitä tapahtuu. Mutta kieltämättä, kun itsellä hormoonit hyrrää, niin vähän pelottaa lähteä pikkujouluihin, taidan pysyä aika selvinpäin, ettei lipsahda... ja täytyy itse vaikka hoidella itseään ennen pikkujouluja =)
Mutta ikävä tilanne. Enpä tiedä ap. oliko tästä mun purkautumisesta sulle mitään apua. Mutta uskoisin, että älä huoli, ei ole paniikkia, jos ei mies halua seksiä kun olet raskaana. Aika monet kaverit ovat kertoneet, että ei ollut heilläkään.