Onko pomollasi aikaa sinulle jos sulla asiaa?
Kommentit (10)
Harvoin kuitenkaan kasvokkain kohtaamme. Konttoriemme välillä on matkaa n 600km. Puhelimitse ja sähköpostilla hoidetaan päivittäiset asiat.
Nyt uudessa työpaikassa pomolla on aikaa! Ollaan paljon tekemisissä.
On ikävä edellistä esimiestä joka oikeasti teki hommansa.
Harvoin kuitenkaan kasvokkain kohtaamme. Konttoriemme välillä on matkaa n 600km. Puhelimitse ja sähköpostilla hoidetaan päivittäiset asiat.
Mulla ihana pomo. Ihan "itkettää" jo nyt, että hän jää eläkkeelle vuodenvaihteessa eikä uudesta ole vielä tietoa :(
Tai siis väittää niin vaikkei oikeesti oliskaan.
On aina aikaa. mulla on paras esimies :)
Mä en käsitä mitä outoa siinä on jos esimies on toisella paikkakunnalla. Ihan nykypäivää. Meillä osalla vientimyyjistä esimies on ulkomailla.
Eli missään superkiireellisessä ei voi auttaa. Eikä tunne paikallista lainsäädäntöä/ TES:siä tms. joten moni asia pitää selvittää itse
yleensä se on ulkomailla. Ei se koskaan vastaa sähköposteihinkaan. Lomia ym on hankala sopia, kun kukaan ei koskaan vastaa puhelimeen / sähköpostiin. Mitään vastausta, tukea en työhön saa, joten pakko sumplia kaikki täysin itsenäisesti omalla maalaisjärjellä. On ollut parempiakin pomoja, sen voin sanoa...........
Jos ei just sillä hetkellä ole, esimies tulee myöhemmin kyselemään että mitä asiaa on.