Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pillerin unohdus, nyt kummat oireet

Vierailija
21.10.2012 |

eli unohdin ekalla viikolla sen 1. pillerin tauon jälkeen ja nyt en tiedä voinko stressin takia oireilla ihme oirein. Eli minulla on lämpö korkeammalla 36.6-37 vaikka peruslämpö 36.3-36.4 ja vatsa toimii rivakkaasti vaikka ei oo löysällä. joudun käymään pissalla yölläkin ja välillä mahassa ja selässä on kuukautismaisia juilintoja.. olevinaan maha on myös turvonnut. nyt on siis 8 päivää pillereitä syömättä enään. Jos olisin raskaana haittaako e pillerit sikiötä? emme käyttäneet lisäehkäisyä kun tajusin virheeni vasta 5 päivän päästä että ei hitto pitikin aloittaa jo tiistaina kun selasin kalenteria.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että kaikki nämä oireet ovat mielikuvituksen tuotosta mutta kun tuonne alas kohdunsuulle ilmeisesti niin tuntuu todella voimakkaita vihlaisujakin . Ei samallalailla kun loppuraskaudessa kun vauva on lasketunut ja kääntään päätään vihlaisuja mutta samantyyppisiä lievempänä. En olisi ikinä uskonut että oon tässä tilanteessa. Aina halusin että kaikki lapset on suunniteltuja ettei tuu syyllisyyttä tai syytöksiä kumminkaan päin. Aikaisempi lapsi sai alun heti kun lopetin pillerit samaan kiertoon.

Vierailija
2/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän ettei asian vatvominen täällä ja auta ja varmuuden saa testillä mutta miten muilla on tullu tai käyny jos on 1. Pilleri unohtunut? Onko nuo mun oireet ees raskauden oireita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muille käyny miten jos 1. pilleri on unohtunut

Vierailija
4/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tulee tiputteluvuotoa. Ei siten, että tulee kummia oireita. Näin kertoi gynekologini, kun olin huolissani juuri ensimmäisen pillerin unohtamisesta. Eli minkäänlaista raskauden riskiä ei käytännössä ole, ellei ole tullut verta pöksyihin.

Vierailija
5/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit hyvä. Ei oo tiputellu vielä ollenkaan. Vielähän tässä on kuukautisiin 7 päivää aikaa.

Vierailija
6/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ennen kuullut tai lukenut tuosta tiputelu vuoto jutusta vaikka lähteenäni oli luotettava googlen maailma :)

Vierailija
7/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia odotellaan täälläkin hiki otsalla.

Vierailija
8/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olet, vaikka mahdollistahan aina on. Lämmöt on koholla ennen menkkoja ilmankin raskautta, myös maha voi toimia vikkelämmin silloin. Luulen sun vaan tarkkailevan itseäs enemmän kuin tavallisesti.

Vierailija
9/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla yllä. Eikö se sitten ns. haitta vaikka pilleri tauko venyi 8 päivän mittaiseksi?

Vierailija
10/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pillerin unohtaminen ei periaatteessa vaikuta mihinkään, koska hormonia on kuitenkin vielä elimistössä. En tiedä tekeekö tässä poikkeuksen pillerit joissa on matala hormonitaso (esimerkiksi Yasminet). Niiden kanssa pitää noin yleisesti ottaen olla tarkempana.

On kyllä tosi epätodennäköistä että olisit raskaana.

Vierailija
11/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yasmin merkki on ja oon syöny niitä 5 kuukautta nyt

Vierailija
12/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että unohdit siis sen ihan ekan pillerin? Luin että unohdit pillerin ekalla viikolla. Minun mielestäni sekään ei vähennä ehkäisytehoa, jos sen jälkeen on ottanut pillerit ajallaan.

Vierailija
13/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidit sen normaalin 7 päivän tauon ja sen jälkeen unohtui? Aika epätodennäköistä että olisit raskaana mutta silti mahdollista. Testaa parin viikon päästä jos vaivaa.

Vierailija
14/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eli ihan sen ensimmäisen pillerin unohdin ja seksia oli tauko viikolla koska menkat alkoivat ennen kuin edellinen laatta edes loppui ja menkat loppuivat ennen pilleri tauon loppumista ja seksiä oli myös laatan 1. viikolla

Vierailija
15/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua lapsia tällä hetkellä ja se oli puhdas vahinko. mittasin lämmön, koska oli niin jumankauta kylmä ilman flunssan oireita

Vierailija
16/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan on halunnut tehdä lapsen jollekulle noin aggressiiviselle, pahansuovalle ja epämiellyttävän kuuloiselle ihmiselle kuin miltä sinä kuulostat.

Vierailija
17/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niiden ominaisuutena joidenkin kohdalla on se, että pillerin unohdus tai viivästyminen aiheuttaa pientä vuotoa pitkin kiertoa. Aina ei tosin tarvita edes sitä pillerin viivästymistäkään. Mutta voi olla, että sulla alkaa tiputteluvuoto ja elimistö valmistautuu siihen.

Ainoat vahinkovauvat, jotka tiedän tulleen vaikka pillereitä on syöty tunnollisesti, on Yasmin-pillereiden käyttäjillä. Itse luovuin niistä aikanaan, koska tunsin selvästi ovulaation joka kierrossa, siitä huolimatta että otin joka päivä pillerin ihan minuutilleen. Vaihdoin ne sitten eri merkkiin. Minulla tosin oli runsaasti tiputteluvuotoa, ja lääkäri sanoi että se voi olla merkki siitä että niiden hormonimäärä ei ole riittävä.

Vierailija
18/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan on halunnut tehdä lapsen jollekulle noin aggressiiviselle, pahansuovalle ja epämiellyttävän kuuloiselle ihmiselle kuin miltä sinä kuulostat.

täällä oalstalla olen oppinut tuntemaan, kuinka ex-vaimoni toimi. täällähän sitä oikein yhteistuumin suunnitellaan, kuinka hoidetaan itsensä paksuksi, vaikka muuta väitetään.

ja ei, en tapaa lastani. sen valinnan teki lapseni äiti siinä vaiheessa, kun alkoi kieroilemaan ja valheellaan hankkimaan lasta. meidän lasta, josta oli yksipuolinen päätös, että lapsi on tilattu ja se syntyy.

t.edelleen mies

Vierailija
19/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, että olet noin katkera ihminen :/ varmaan kannattaa keskustelupalstojen kautta vetää johtopäätöksiä. Ette varmaan tunteneet vaimokkeen kanssa kamalan hyvin jos olet oppinut vauva palstan kautta vaimosi käyttäytmistä tai että ylipäätään edelleen pyörit täällä palstoilla ilman ettet välitä/tapaa omaa lastasi

Vierailija
20/22 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, että olet noin katkera ihminen :/ varmaan kannattaa keskustelupalstojen kautta vetää johtopäätöksiä. Ette varmaan tunteneet vaimokkeen kanssa kamalan hyvin jos olet oppinut vauva palstan kautta vaimosi käyttäytmistä tai että ylipäätään edelleen pyörit täällä palstoilla ilman ettet välitä/tapaa omaa lastasi

ja olen "löytänyt" palstan hänen kauttaan. meillä on yhteinen lapsi nykyisen vaimoni kanssa, jonka olemme hankkineet yhteisestä päätöksestä. ensimmäistä lastani en tapaa. maksan elatusmaksut.pidän sitä itselleni sakkomaksuna, jota maksan vielä 13vuotta, opetuksena itselleni, että näissä asioisaa ei kannata luottaa naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän