Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kunnioitat edellistä suhdetta?

Vierailija
15.07.2026 |

Itsellä nyrkkisääntö että 6kk viimeisen näkemisen jälkeen voi tutustua uuteen enemmän kuin kaverimielessä. Vaadin myös samaa treffikumppanilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ajatusmaailmaasi määräaikoineen. Kun suhde on ohi, ei ole mitään moraalista velvollisuutta pysyä sinkkuna ennen uutta suhdetta. Siksi toisekseen ainakin minun tapauksessani on ollut aivan eri asia, jos olen tullut jätetyksi kuin että olen itse ollut jättäjä. Edellisen suhteen pituudellakin on merkitystä.

Vierailija
2/4 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa kutakin sano pässi kun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ajatusmaailmaasi määräaikoineen. Kun suhde on ohi, ei ole mitään moraalista velvollisuutta pysyä sinkkuna ennen uutta suhdetta. Siksi toisekseen ainakin minun tapauksessani on ollut aivan eri asia, jos olen tullut jätetyksi kuin että olen itse ollut jättäjä. Edellisen suhteen pituudellakin on merkitystä.

Kyllä se nyt vähän fiilistä vie jos toisilla treffeillä ilmenee että toinen on hakenut viime viikolla tavaroita exältään.

Vierailija
4/4 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lennosta. Ei ollut mitään syytä kunniottaa edellistä suhdetta eikä tuollainen odottaminen ole edes mitään kunnioitusta.