Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisko joku kertoa mikä mulla on?

Vierailija
20.10.2012 |

olen nuori nainen ja joskus, esimerkiksi äsken. mulle kävi niin, että sain sellasen ihmeellisen kivun tonne peräaukon tuntumaan ja se tuntu siltä kuin terävällä piikillä pistäis ja samalla tökkäsis siitä peräaukon läpi suoraan tohon kohdun puolelle eli se piikkimäinen kipu tuntui myös siellä asti, sisäpuolella niinku.

mutta tietenkään mitään piikkiä ei tuolta alavatsan läpi sitten tullut kun eihän siellä oikeasti nyt mitään piikkiä ole tai en ainakaan minä ole itse tunkenutkaan sillon kun sitä kipua tunsin..

mistä tämä johtuu??

masennus?

liika istuminen?

esimerkiksi kun vaan makaan, enkä istu ollenkaan niin sillon nämä kiput helpottavat oikeastaan kokonaan! mutta sitten jos palaan takasin tohon pitkään istumiseen, niin ne palaa...

lääkäreitä paikalla????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se jotain vakavaa? t. ap

niin ja toi kramppi... no tossa puhuttiin kyllä masennustilasta ja istumatyöstä. eli ne vois päteä.

mutta miksi se kohdussa asti tuntuisi?

ja en usko että mulla peräpukamia olisi kun eikös se vaadi ummetustakin että niitä tulisi? ja mulla kyllä toimii vatsa hyvin päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla koskaan kyllä sellasiakaan ole ainakaan ennen ollut...

t:ap.

Vierailija
4/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kutinaa. mulla myös ap:n kuvailemaa juttua, yhtäkkiä tuntuu kuin joku survoisi puukon pepusta sisään, sattuu ihan järkyttävästi. ei aavistustakaan mitä se voisi olla?

Vierailija
5/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä teen nyt varmaan sitten niin etten istu ollenkaan, ei auta kun ainoastaan makoilla. kun aina kun istuu pitkät ajat nii tuo hommeli tulee. makoillessa saa olla rauhassa siltä kivulta.

Vierailija
6/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin et alapään lihakset kramppaa. Itsellä tulee samalta kuulostava "pistos" vain kuukautisten aikana istuessa pidemmän aikaa. Se on todella inhottava vaiva. Joskus keskustelin gynen kanssa kyseisestä asiasta ja gyne meinasi oireiden kuulostavan paikalliselta krampilta. Vuosia olen "kärsinyt" tästä muutaman kerran kuussa, ja hengissä ollaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme