Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v ja odotan kuudetta lastamme. Haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
20.10.2012 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sait ensimmäisesi. Kaikilla sama isä?

Vierailija
2/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 19v olin kun ekan sain. Isä on kaikilla sama ja niin tällä tulevallakin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että noista kaikista pienistä helluisista vauvoista kasvaa enemmän tai vähemmän hirveitä teinejä ja pystyttekö tukemaan kaikkien lasten opiskelua henkisesti ja miksei taloudellisestikin?

Vierailija
4/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla juurikaan työelämässä? Oletko kouluttautunut johonkin ammattiin ja harmittaako, ettet pääse soveltamaan koulutustasi käytäntöön? Miksi hankitte noin monta lasta?

Kyselen siksi, että itselleni ammattini ja työni on hyvin tärkeä osa elämää ja sen takia en tehnytkään kuin kaksi lasta. Olisin ollut onneton, jos olisin joutunut jäämään kotiin vuosikausiksi ja hylkäämään uralla etenemisen; nyt olin kotona viisi vuotta ja se oli hyvän pituinen aika. Kompromissi uran ja lasten kannalta.

Vierailija
5/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta tyttöä/poikaa? :-)

-Essi-

Vierailija
6/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviira, Justiina, Helmiina

Arvo ja Toivo

Vierailija
7/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että noista kaikista pienistä helluisista vauvoista kasvaa enemmän tai vähemmän hirveitä teinejä ja pystyttekö tukemaan kaikkien lasten opiskelua henkisesti ja miksei taloudellisestikin?

Tulen itse isosta perheestä ja ymmärrän kyllä, millaista on kun talossa on useampi teini samaan aikaan. Pidän isoa perhettä rikkautena ja minulla on erittäin läheiset välit omiin vanhempiini ja sisaruksiini :)

Uskon että pystymme tukemaan kaikkien lastemme elämää sekä henkisesti että taloudellisesti niin kauan kuin tarve vaatii. Ei tietenkään taloja heille ostella tms. mutta noin niin kuin "normaalisti".

ap

Vierailija
8/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen vakaumuksenne?

tunnetumpi nimitys on varmaan "mormonit"

ap

Vierailija
9/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miehesi?

Vierailija
10/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet kotiäitinä etkä ole aikeissa olla juurikaan työelämässä? Oletko kouluttautunut johonkin ammattiin ja harmittaako, ettet pääse soveltamaan koulutustasi käytäntöön? Miksi hankitte noin monta lasta?

Kyselen siksi, että itselleni ammattini ja työni on hyvin tärkeä osa elämää ja sen takia en tehnytkään kuin kaksi lasta. Olisin ollut onneton, jos olisin joutunut jäämään kotiin vuosikausiksi ja hylkäämään uralla etenemisen; nyt olin kotona viisi vuotta ja se oli hyvän pituinen aika. Kompromissi uran ja lasten kannalta.

yliopistossa hyväpalkkaiseen arvostettuun ammattiin. Arvostan itsekin suuresti koulutusta ja työtä, mutta pidän perheeni aina etusijalla niin ajankäytöllisesti kuin arvostuksessakin. Nyt tulee varmaan n. 1-2 vuoden tauko opiskeluihin, sen jälkeen jatkan loppuun ja tämä tuleva lapsi on hyvin todennäköisesti viimeinen lapsemme.

ap

Vierailija
11/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haluan :-) Mitkä on lasten nimet, ja kuinka monta tyttöä/poikaa? :-)

-Essi-

Nimiä en viitsi tässä mainita, mutta kaksi tyttöä ja kolme poikaa löytyy.

ap

Vierailija
12/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olet ammatiltasi? Entä miehesi?

yliopistossa. Mies on duunariammatissa.

ap.

Vierailija
13/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehesi kanssa olleet aina molemmat mormoneja vai oletko liittynyt uskoon miehesi myötä?

Vierailija
14/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsitkö raamatun tekstin väärin?

Ja millä perusteella sinulla on tieto millä tavalla Raamattua pitää tulkita, eli mikä on oikea tulkinta?

Uskon kyllä Raamattuun ja uskon myös siihen että on hyvä saada sen verran lapsia kuin kukin perhe pystyy vastaanottamaan elämäntilanteeseen nähden.

ap.

Vierailija
15/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko tehdä (tai siis yrittää) kolmannen? ;)

Vierailija
16/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla mormoni Suomessa? Oletteko miehesi kanssa olleet aina molemmat mormoneja vai oletko liittynyt uskoon miehesi myötä?

mutta noin niin kuin yleensä mormonina on ihan hyvä olla Suomessa :) En ole minkäänlaista vainoamista tai pilkkaa itse henkilökohtaisesti kokenut. Suurin arjen eroavaisuus varmaan kavereihin tulee siinä, että en juo alkoholia enkä kahvia. Aika harvalla on myös näin iso perhe näin nuorena, vaikka olisin kyllä varmaan saanut paljon lapsia ilman uskoakin.

Olen ollut lapsesta saakka mormoni, vaikka nuoruusvuosina tulikin jäätyä muutamaksi vuodeksi pois seurakunnan toiminnasta.

ap.

Vierailija
17/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko tehdä (tai siis yrittää) kolmannen? ;)

ap.

Vierailija
18/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset puuhailee just nyt? :)

seuraavaa katsoo telkkaria ja nuorin on vielä kylvyssä tuossa viereisessä huoneessa (pikkuinen kylpyamme, jos jotain huolestuttaa).

Iltapalat on syöty ja hampaat suurimmalla osalla pesty. Kohta mennään pitämään yhteinen iltarukous ja sitten luen vielä iltasadut niille jotka haluaa kuunnella.

ap.

Vierailija
19/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljon hoitoapua esim. sukulaisista?

Vierailija
20/39 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä mielessä uskon että perheen ja työn yhdistäminen onnistuu ihan siinä missä muiltakin. Tarvittaessa meillä on kyllä aina mahdollisuus saada hoitoapua sukulaisilta ja ystäviltä.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi