Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelette tällaisesta naapurista ?

Vierailija
20.10.2012 |

porasimme la iltana klo 18.30-18.40 seinää kahden reiän verran. Naapuri tuli hakkaamaan seinää heti kun aloimme porata, sitten kun teimme toisen reiän tulivat taas hakkaamaan.

Naapurimme häiriintyi tästä heti kun poraus alkoi ja mietin eikö näin saisi tehdä?

Heillä ei sitten varmaan ole tauluja tai hyllyjä, lamppuja seinään kiinnitettynä..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulivat iäisyysremontin alkavan

Vierailija
2/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan molemmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lauantai-iltana aleta poraamaan seiniin tai hakkaamaan nauloja.

Noin voi tehdä lauantaina päiväsaikaan, sanotaan vaikka kuuteen asti, tai sitten viikolla ilta kahdeksaan asti.

Ja kyllä meilläkin on lamppuja ja hyllyjä...

Vierailija
4/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lauantaina kuuden jälkeen ei ole oikein sopiva aika enää porailla mitään, vaikka järjestyssäännöt siihen antavatkin mahdollisuuden. Ärsyyntyisin siis itsekin porausäänestä mutta en kyllä alkaisi seiniä hakkaamaan paitsi ehkä jos kestäisi yli puoli tuntia tai tunnin...

Vierailija
5/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin pienestä suivaantuu. Pilasi vaan välinsä naapuriin.

Vierailija
6/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ikävää asua tuollaisten naapurien kanssa samalla pihalla

Vierailija
7/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pakko, esim. pora lainassa ja sen taidokas käyttäjä pääsee vain tuolloin, niin silloin pitää kohteliaasti pyytää naapurilta lupa _etukäteen_!

Yleensä antavat luvan, kun selittää, että tuo on ainoa mahdollinen aika.

Vierailija
8/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni johan hiljeni!

Sit vielä huus parvekkeelta yls että joulurauha on julistettu!

Vierailija
9/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porasimme la iltana klo 18.30-18.40 seinää kahden reiän verran. Naapuri tuli hakkaamaan seinää heti kun aloimme porata, sitten kun teimme toisen reiän tulivat taas hakkaamaan.

Naapurimme häiriintyi tästä heti kun poraus alkoi ja mietin eikö näin saisi tehdä?

Heillä ei sitten varmaan ole tauluja tai hyllyjä, lamppuja seinään kiinnitettynä..

Aika myöhään illalla kuitenkin porasitte. En tietenkään tykkäisi, koska se voi kuulua aika pahasti jos on kyse asunnon väliseinästä. Tosin en silti vielä tuosta alkaisi hakata seiniä.

Se, että onko tauluja vai ei, ei liity asiaan.

Vierailija
10/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan moisesta häiriintyisi jos ei nyt ihan tuntitolkulla kestä.

Vierailija
11/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauluja, hyllyjä tai lamppuja, jos ainoa aika niitä kiinnittää on launatai-iltana.

Vierailija
12/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa teiltä, naapurinne on pikkumainen.

Parin reiän poraamiseen ei nyt niin pitkää aikaa mene, että siitä kenenkään lauantai-ilta menisi pilalle.

Mutta onhan mahdollista, että naapurit ovat uskovaisia, joita tuollainen pyhätyö häiritsee, kuudeltahan se virallisesti alkaa.

Koko illan kestävä remontointi ei ole viikonloppuisin kovin naapuriystävällistä, mutta ei sitäkään voi kieltää. hiljaisuus alkaa taloyhtiössä yleensä samaan aikaan sekä arkena että viikonloppuna.

Vierailija
13/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin huono aika porata lauantaina illalla? Jos mä poraisin ja joku halkais seiniä niin ihan vaan uhallaki poraisin entistä kauemmin. Aika pikkumaista koputella tollasen takia. Kerrostaloissa ja rivitaloissa on vaan tottuvata ääniin.

Vierailija
14/18 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tehda vain saantojen maaraamaan aikaan.

Vierailija
15/18 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana on epäkohteliasta porata, leikata nurmikkoa tms. häiritseviä ääniä. Pyhärauha päättyy sunnuntaina n.klo 16.

Taidatte olla maahanmuuttajia, kun ette tätä tienneet...?

kertokaa muillekin.

Vierailija
16/18 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana on epäkohteliasta porata, leikata nurmikkoa tms. häiritseviä ääniä. Pyhärauha päättyy sunnuntaina n.klo 16.

kertokaa muillekin.

vaikka ihan Suomessa olen syntynyt ja kasvanut. Mikä ihmeen juttu tää pyhärauha on? Eikö lauantaisin saisi siis pitää kekkereitäkään tai soittaa musiikkia?

Ei ole mulla käynyt mielessäkään, että vapaa ihminen ei viikonloppuisin saisi tehdä samoja asioita kuin arkisinkin... :/

Vierailija
17/18 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sunnuntaisin, se kyllä ärsyttää.

Vierailija
18/18 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa muillekin.

vaikka ihan Suomessa olen syntynyt ja kasvanut. Mikä ihmeen juttu tää pyhärauha on? Eikö lauantaisin saisi siis pitää kekkereitäkään tai soittaa musiikkia?

Ei ole mulla käynyt mielessäkään, että vapaa ihminen ei viikonloppuisin saisi tehdä samoja asioita kuin arkisinkin... :/

pyhärauhasta, mutta olen silti pidättäytynyt lauantai-iltaisin ja sunnuntaisin kovista äänistä. Ihan vain sen takia, että viikonloppu on viikonloppu ja asuin kerrostalossa tai en :)

Olen halunnut antaa muille rauhallisen viikonlopun. ..paitsi silloin kun eräs yläkertalaiseni teki kylppäriremppaansa (itsenäisesti) viikonloppuisin la-su 12-21 ja tätä jatkui viikkotolkulla. Ei siinä pystynyt rentoutumaan yhtään, kun koko ajan joku työkone päällä kaikuvassa huoneessa. Kolmannen viikonlopun aikana paukutin kattoa pari kertaa illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme