Lue keskustelun säännöt.
G.:mies jota muistelet kaiholla? Miksi?
20.10.2012 |
Itsellä entinen työkaveri, jonka kanssa ei ollut flirttiä ja tanssimista enempää, mutta jonka muisteleminekin saa sisimpäni laulamaan. Jospa olisi ollut oikea paikka ja aika..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei vaan pysty unohtamaan, vaikka haluaisin. Olispa kaikki mennyt toisin. Säälittävää..