Mikä miehessänne ärsyttää? Avautukaa!
Mua ärsyttää esim.
-pyykkien ja likaisten vaatteiden jättäminen lojumaan jonnekin nurkkaan viikko kausiksi.
-paperikoria ja roskista ei voi koskaan tyhjentää, ennen kuin se on pursunnut jo viikon yli äyräiden tai sanon asiasta tai mikä yleisintä: teen sen itse hänen puolestaan
-mies pistää jotain jämäruokiaan jääkaappiin ja unohtaa ne sinne viikkokausiksi ja minä saan siivota ne pois. Nytkin on joku sen tekemä 3 vko vanha vaniljakastike tupperwarepurkissa jääkaapissa, enkä tasan aio mainita siitä mitään.
-telkkarin katsominen ruokapöydässä
-hikisten treenivaatteiden heittäminen kasseineen päivineen partsille ja unohtaminen sinne odottamaan seuraavia treenejä.
-tiskaaminen hutaisemalla, niin että jää tiskit puolilikaiseksi ja se että ei koskaan tiskaa ns. loppuun asti, vaan jättää aina esim. likaiset viinilasit lojumaan pöydälle (ovat hänen mielestään liian vaikeita tiskata)
-ei pistä vessan ovea koskaan kiinni -> kuulen kuinka kakka plosahtelee pönttöön juodessani aamukahvia
-hutaisemalla siivoaminen,esim. järkyttävintä kaikesta on sen imurointi: imuroi vain olkkarin, jolloin paska kulkeutuu muista huoneista päivän sisällä takaisin olkkariin ja jokos on taas ihan yhtä likaista aivan kuin ei olisi imuroinut ollenkaan. Itse imuroin aina joka huoneen kerralla.
-pyykkien laittaminen kuivumaan hutaisemalla: jätetään esim. hihat ihan myttyyn ja nehän ei kuivu sitten ollenkaan.
-ruoanlaitto hutaisemalla: otetaan joku pakastekala 5 min liian aikasin uunista ja sitten syödään sisältä kylmää kalaa. JES!
-katsoo yksinoikeudekseen "hallita" kaukosäädintä
Siinäpä tuli jotain ja kas, aika monet liittyi kotihommiin. Parasta on siis tehdä kaikki itse, koska joutuu tekemään muutenkin kaiken perästä uudestaan!
Kommentit (4)
Sotkuisuus (ei siivota jälkiään) ja vaatteiden kylväminen pitkin asuntoa.
Se, että kaiken "ikävän" tekemisen (siivoaminen, tiskaaminen,...) tekeminen vaatii sen että MINÄ sanon. Vaikka kompasteltaisiin roinaan ja kärpäset pörräisivät ympäriinsä niin siivota ei tarvi ennen kuin minä sanon että tarvitsee siivota.
Sotkee vielä pihankin. Jos en kokoajan huomauttelisi ja suorastaan laittaisi sitä siivoamaan jälkensä,
meidän pihakin näyttäisi varmaan siltä kuin niillä hamstraajat- tyypeillä.
- jättää kaikki paperinsa, kirjeensä, rojunsa olkkarin ruokapöydälle
- jättää sukat sängyn viereen
- ei laita tyhjiä leipäpusseja ym. roskikseen
- pelaa joka iilta vähintään 4 tuntia
- juo joka vkl
- ei siivoa jos ei pyydä
- hyvin harvoin haluaa perheen kanssa lähteä minnekään
vaikka kaipa minäkin sitten voisin soittaa:D